سلام دوست عزیز،
به تالار همدردی خوش آمدی.
دوست خوب، به قول سنجاب، ایشون ظاهراً به خاطر 15 دقیقه تلفن و چند تا اس ام اس اینقدر عذاب وجدان دارد و حتی ممکن بوده خودش رو بکشد، چرا دوباره وارد چنین رابطه ای می شود. و تازه این بار دیگر از مرز تلفن و اس ام اس هم گذشته و صحبت از دوست داشتن هم هست...
اگر واقعاً ایشون پشیمان است، و اگر شما هم نمی خواهی که اشتباه گذشته تکرار شود، بهتر است این رابطه رو پایان دهید. و اگر شرایط ازدواج داری، با خانواده ات به خواستگاریش برو تا اگر صلاح بود با هم ازدواج کنید.
این مقاله رو بخوان: کلیک کن
و این تاپیک: کلیک کن
و همینطور این تاپیک: کلیک کن
این تاپیک به انجمن زیر منتقل شد:
مشاوره ازدواج » طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران » سئوالات ارتباط دختر و پسر
موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)