الان دارم سعی می کنم قبل از حرف زدن دقیقا در موردش فکر کنم و یه جمله یه خطی در موردش بسازم و دو سه بار جمله مو تکرار کنم ، بعدش حرفمو بگم. این چن روزه که خوب بوده.
تشکرشده 3,054 در 793 پست
الان دارم سعی می کنم قبل از حرف زدن دقیقا در موردش فکر کنم و یه جمله یه خطی در موردش بسازم و دو سه بار جمله مو تکرار کنم ، بعدش حرفمو بگم. این چن روزه که خوب بوده.
omid65 (پنجشنبه 25 خرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)