به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 خرداد 91 [ 14:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-14
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    564
    سطح
    11
    Points: 564, Level: 11
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    احساسم نسبت به پسر همکلاسی ، احساسم نسبت به خودم و رفتارم درست یا نادرست است؟

    سلام
    روزتون بخیر
    اتفاقی با اینجا آشنا شدم
    خیلی نیاز دارم با کسی حرف بزنم و راهنمایی بشم
    من دختر تنهایی هستم اما از نظر دیگران اعتماد به نفس و روابط عمومی خوبی دارم اما به نظر خودم من به خاطر خیلی ایدهال گراییمه یا به خاطرر لیاقت نداشتن دوستی از جنس خودمم ندارم و با خانواده امم صمیمی نیستم که حرف دلم رو بزنم

    اما حقیقت اینکه من در ارتباط با یک پسر مثل یک بچه ام نمیتونم بفهمشون نمی دونم از سر تنهایی یا سادگی زود به کسی احساس پیدا میکنم ااما خدا همیشه یاریم کرده و اتفاقی خصوصیات بد اون شخص رو نشونم میده و با وجود اینکه زود احساس به کسی پیدا میکنم خیلی سخت میتونم نشون بدم حتی از سر غرور یا ترس بیشتر از پسر مورد توجه ام فرار میکنم

    من دختر 20ساله ای هستم از خانواده متوسط تیپ و قیافه معمولی انچه که مدنظر دارم سادگی و سنگینی در عین شیک بودن و دانشجوی دانشگاهی هستم که دختران خیلی به روز و به همچنین پسرها ی بروز از مناطق بالاشهر تهران دارد
    علت گفتن این ویژگی ها فقط برای ترسیم ان شرایطی که درش هستم میگم

    من مدتی هست که از پسری خوشم اومده
    وقتی از کسی خوشم میاد به دنبال ویژگی هایی هستم که باعث شه بهش فکر نکنم
    خوب احتمالا تنهایی باعث میشه توجه ام به جنس مخالفم جذب شه و برای اینکه این مشکل توجه احم رو برطرف کنم به دنبال خصوصیات و رفتار نادرست افراد میگردم که بگم به این دلیل نباید به اون فکر کرد یه جورایی سعی میکنم منطقی باشم

    و اما اون پسر
    از بچه های ترم بالایی هست و لازمه که بگم رشته من مدیریت جهانگردی است وبچه های رشته ما یعنی ترم بالایی ها یا لیدر توورهایی که خودشون میزنن میشن یا تورهای مختلف ثبت نام میکنن و به جاهای مختلف ایران و اطرافش میرند
    این پسر هم یک لیدر تور طبیعت هستش و کوهنوردی صخره نوردی سنگ نوردی علاقه داره و در طول هفته یهو غیبش میزنه و میره کوه یا تور خلاصه که خیلی تو این زمینه فعاله
    رفتارش در دانشگاه استاندارد یعنی هم با دخترا هم با پسرا مثل یک پسر با شخصیت برخورد داره من ندیدم رفتار ناهنجاری سر کلاس داشته باشه که از بقیه دیدم کلاس به مسخره بازی نمیگیره دنبال دترها راه نمیوفته در پارک کنار دانشگاه که دوستاش میرن و جمع میشن من ندیدم بره
    همیشه لبخند ساده ای روی لبهاش داره
    تمیز و مرتب و اغلب رسمی لباس میپوشه

    نمی دونم دقیق بگم از کجا شروع شد شاید از کنفرانسی که داشتم و نگاه ساده و زیباش که با لبخند به حرفهام گوش میکرد
    و تکرار این نگاه در راهرو
    البته گفتم من فرار میکنم بهش نگاه نمیکنم و وقتی حواسش نیست گاهی از گوشه چشم بهش نگاه مبکنم
    یادمه آخرین بار که دیدمش یه هفته و خورده ی پیش بود کلاس تازه داشت برگزار شده بود اجازه گرفتم برم بیرون که تو راهرو دیدمش 1ثانیه بهش گاه کردم و نگاهم و ازش برداشتم به روبروم نگاه کردم
    که آروم گفت سلام ببخشید کلاس فرهنگ عامه کجاست و من یه لحظه نگاش کردم با سر جواب دادم سلام همون حین و بدون مکثی دستم رو بردم بالا و شماره کلاس رو گفتم و با فاصله زمانی کمتر از یک ثانیه نگاش کردم و اون رفت و من هم رفتم

    چندبار اتفاقی دیدمش میدونم به ن حسی نداره چراکه اشتباه آدم سر هیچی احساس پیدا کنه
    اما من اگاهانه پا در این مسیر اشتباه گذاشتم
    سعی کردم در یک سایتی که همه عضو هستند راجع بهش اطلاعاتی کسب کنم و فرراموشش کنم
    که بگم این پسر با همه دخترا صححبت میکنه یا کس دیگری رو وست داره هرچی
    اما این موضوع علاقمند ترم کرد چراکه مطالبش و شعرها از کوه طبیعت بود
    عکسهای تورهایی که گذاشته بود و نظر مسافراش و دوستاش وطرز جواب دادنش در قسمت نظرات
    گروه دوستاش از لحاظ شخصیتی
    و با وجود امروزی بودنش برای آدمهای قدیم مثل مردان جنگ قدیم احترام زیادی قائل شدنش
    اعتراف میکنم همه ی اینها در من تاثیر گذاشت

    اما میدونم باهاش فررق دارم خیلی
    اون خیلی اهل سفره شب میخوابه صبح تصمیم میگیره بره سفر و میره اما من به علت حساسیت پدرم در اینکه اتفاقی برام میوفته استقلال رفت امد زیادی هم ندارم خودش یا خواهرم یا آژانس ...
    فکر میکنم مناطق زندگیمون فرق داشتن یه اختلاف فرهنگی هم داره وضع ما متوسط است و اون خوب
    اون تجربه و توانایی خیلی کارها رو داشته در زمینه رشته امون اما
    من هیچی
    اون اونقدر دوست زیاد داره و من هیچکس

    از همه ی اینها بگذریم من یه مشکل بزرگ دیگه هم دارم
    و اون شخصصیتمه من به سبکی بزرگ شدم که در دهه 50 طرفدار زیادی داره
    سنگین بودن بزرگ تر از سن بودن سنتی بودن و جوری تاثیر داشته که این ذهنیت در من ایجاد شده در اخر همسری انتخاب میکنم که سنگینی رفتار ومنش اون رو جذبم کرده
    خیلی بده نه!

    ادم در دهه 90 زندگی کنه اما معیار 50 باشه
    من ناراضی نیستم اما تنهام
    تا الان به خاطر همین ها همین تصورات با کسی دوست نشدم به کسی نگاه نکردم و اینگونه رفتار کردم

    حالا باید چیکار کنم من با این خصوصیات و همکلاسی هام و اون پسر...
    پیشا پیش تشکر میکنم از وقتی که گذاشتین و راهنماییتون
    وقتتون بخیر

  2. کاربر روبرو از پست مفید مهلا.م تشکرکرده است .

    مهلا.م (پنجشنبه 19 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روابط دختر و پسر قبل از ازدواج،درست یا نادرست؟
    توسط iranforums در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 مرداد 96, 16:28
  2. ایا این شخص مناسب ازدواج هست؟ (درخواست دختر برای رابطه جنسی)
    توسط 7SINA در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 49
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 مرداد 91, 01:58
  3. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.