بگذار بميرد
آنسوي ديوار ها
سايه ي شومي كه بر سقف خانه مان افتاده
كه حضورت
مرگ سايه هاست
مرگ شك ها و ترديدها
مرگ سياه پوشان مقلد
هميشه بمان
هميشه
تشکرشده 3,145 در 958 پست
بگذار بميرد
آنسوي ديوار ها
سايه ي شومي كه بر سقف خانه مان افتاده
كه حضورت
مرگ سايه هاست
مرگ شك ها و ترديدها
مرگ سياه پوشان مقلد
هميشه بمان
هميشه
تشکرشده 3,145 در 958 پست
چقدر آسمان همرنگت بود
ومن كه شب بودم چقدر نارنگ
دستهايم پر بود از ستاره هايت
و گيسوانم منتظر
كه شايد شبي بي خبر ميهمانشان كني
كه شبم پر شود از سوسوي تو
مرا ببخش
چيزي برايت ندارم
جز آسماني كه برايت
هم روز مي شود و هم شب
مي مانم
تاهميشه
حتي اگر...
دلم را با ستاره هايت خوش مي كنم
تشکرشده 3,145 در 958 پست
گاه آرزو مي كنم
زورقي باشم براي تو
تا بدان جا برمت كه مي خواهي
زورقي توانا
به تحمل باري كه بر دوش داري
زورقي كه هيچ گاه واژگون نشود
به هر اندازه كه نا آرام باشي
يا متلاطم باشد
دريايي كه در آن مي راني
تشکرشده 3,145 در 958 پست
دلم مي خواست مي شد ..
مي شد تمام آسمان را سركشيد
وبرايت سرا پا آبي شد
من
دستهايم را دراز مي كنم
تا هيچ ستاره اي نخواهد جز در آسمان چشم تو
در آسمان ديگري بدرخشد.
تشکرشده 3,145 در 958 پست
دستهاي توست
كه طپش بيمار گونه ي انگشتانم را حس ميكند
چشمهاي توست
كه نگاهم را شفاف ميكند
و لبهايت
شوق گفتن را
برلبانم مي نشاند
زندگي ام در وسعت بودنت معنا مي گيرد
بودنت مرا به ماندن مي خواند
مي داني
حس نمناك چشمهايم
بهانه اي جز تو ندارند
مي داني
سرماي دستهايم را
جز به گرماي دستهايت اعتمادي نيست
مي داني
تنها تكيه گاه خستگي ام شانه هاي توست
و آغوشت
زيباترين و امن ترين مكان براي نيست شدن
نيست شدن در تولدي ديگر
در آغازي شيرين تر از لحظه ي پيش
تو
بهترين حادثه ي زندگي من هستي...
تشکرشده 574 در 212 پست
عرفان خان خوشحالم که معنی عشق و عرفانو میدونی!(یا داری پیدا میکنی)من با نظر اونی که میگیه عشق می سوزونه و خاکستر میکنه کاملا موافق نیستم .چون اونطوری دیگه چیزی ازادم باقی نمی مانه تا باهاش به کمال برسه" .ولی برای اولش یه شروع گرم لازمه و برای ادامه اش اینکه اونی را که بهت با عشقش بال پرواز داد تو سختیها تنها نگذاری وبه قولی اگر یه موقعی یه اشکالی تو کارش اومد سریع نری دنبال یدکی اش (یکی بهتر!)
...[/align]وچشمهای تو میشه با من میگفتند:
"رها شو از این تن خاکی
"از این خیال که در خیل خوابها داری"
"مرا به خواب مبین
"بیا به خانه من-خوب من-
به بیداری!"
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)