صداقت برای من خیلی مهمه اگه کسی بامن صادق باشه بی شک دوسش دارم و در غیر اینصورت ازش متنفر می شم
تشکرشده 53 در 39 پست
صداقت برای من خیلی مهمه اگه کسی بامن صادق باشه بی شک دوسش دارم و در غیر اینصورت ازش متنفر می شم
melika63_63 (چهارشنبه 22 خرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)