ممنون از راهنمایی هاتون .. از دیروز تا الان که آقای رئیس هیچ اس ام اسی نداده خدا رو شکر و امیدوارم همه چی تموم شده باشه ..
آره حتما این کارو می کنم و توی اولین فرصت سر صداقت توی این مسائل به مشاوره مراجعه میکنم اما اگه دوستای خوبم هم نظری دارن میتونن بگن .. آخه من تو زندگی قبلیم خیلی صادق بودم و همسرم از تمام حرفایی که من با صداقت بهش گقته بودم به ضرر خودم استفاده کرد... و همیشه حرف اونا رو پیش می کشید.
نقاشی عزیز واقعا خودم دلم می خواد جفت پا برم تو صورتش !! اگه زنشو ببینین اینقد خوشگل و خانومه که نگو نمی فهمم این مردک چی میخواد دیگه ..