به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 اسفند 93 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1390-5-11
    نوشته ها
    588
    امتیاز
    7,524
    سطح
    57
    Points: 7,524, Level: 57
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,002

    تشکرشده 4,006 در 737 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: پسر واقعا به پدرش ميره ؟(چند تا سوال ...با تجربه ها كمك كنين)

    نقل قول نوشته اصلی توسط malahat
    سلام
    من چندتا سوال دارم كه مربوط به چند خاستگارم ميشه ..از دوستايي كه تجربه دارن كمك مي خوام

    1. قبلا شنيده بودم كه اگه ميخواي دختر بگيري مامانش رو ببين ، اين درباره پسرا هم صدق ميكنه؟ چون اين رو هم ميگن كه پسر كو ندارد نشان از پدر ....
    مثلا اگه يكي خودش اهل خدا باشه و باباش نه ميشه شك كرد كه خودش هم عوض شه ؟ اگه خودش سيگاري نباشه و باباش باشه ؟ يا درباره ترك نماز و مشروب و هر چيزي كه برام مهم باشه....در حاليكه بدونيم كه پسر احساس شرمندگي ميكنه ازين كاراي باباش؟

    خب مسلما محیط زندگی مشترک و جنبه های ارثی تاثیرات زیادی در فرد دارند ولی این به این

    معنا نیست که در فرزندان دقیقا خصوصیات اخلاقی پدر یا مادر خودشونو داشته باشند .

    خیلی ها هستند که که از نظر اخلاقی خیلی بهتر از والدینشون هستند.به نظر من باید در این

    مورد دقت زیادی کتید.

    2. اگه من كه ادم حساسي هستم با كسي ازدواج كنم كه خيلي راحته حتما مشكل پيدا ميكنيم؟ من جوري هستم كه اگر حتي مطمئن هم باشم ته اون رابطه چيزي نيست بازم تمام وجودم اذيت ميشه ..درسته مي تونم سكوت كنم ولي وجودم داغون ميشه...اگه توي جلسه خاستگاري بگم ادم حساسي هستم كار درستيه ؟

    حساسیت در چه مواردی؟

    3. اينكه اصرار كنم به اينكه بدونم قبلا كسي رو دوست داشته يا خاستگاري رفته يا ... درسته ؟
    مشاورا معمولا ميگن به گذشته كار نداشته باشين ولي توي همين باشگاه من چند نمونه ديدم كه رابطه هاي قبلي مشكل ايجاد كرده

    به نظر من دونستن اینکه چند بار خواستگاری رفته و کجاها اصلا به صلاح نیست .ولی میتونید

    درباره اینکه قبلا کسی رو دوست داشتند یا نه ؟سوال کنید.


    4. چجوري ميشه مودبانه به يكي بگيم كه از دخالت اطرافيان خوشمون نمياد ؟

    با طرح سوالتی در این زمینه میتونید بفهمید تا چه اندازه با دخالت دیگران موافق اند

    لینک زیر رو هم بخوانید.




    چه نوع سوالاتی باید در جلسه خواستگاری از یکدیگر بپرسم

    مهمترین سوالات خواستگاری


    پيشاپيش ممنون از راهنمايي تون

  2. 3 کاربر از پست مفید پاییزان تشکرکرده اند .

    پاییزان (چهارشنبه 13 اردیبهشت 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 خرداد 94, 08:08
  2. +سوال از مشاور ازدواج (به پسري علاقه دارم چه كار كنم)
    توسط 1990 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 مهر 89, 08:45
  3. *سوال از مشاور ازدواج (به پسري علاقه دارم چه كار كنم)
    توسط 1990 در انجمن وابستگی دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 مهر 89, 08:45
  4. +از پسرا سوال دارم
    توسط sadaf در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 اردیبهشت 89, 17:06
  5. +چند سوال از پسرای محترم ( بازم طوفان راه افتاد )(2)
    توسط iman_1362 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 مرداد 87, 10:34

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.