در دروازرو میشه بست اما دهن مردم رو نه.
شما هر کاری کنی حرفی برای زدن هست
احترامشان واجبه ولی انقدر قوی باشه که نسبت به حرفهای انها کم اهمیت باشی شاید آنها نقطه ضعف پیدا کردند ..شاید انها حسادت دارند ..شاید انها مشکل دارند ..شاید انها قصد ویران کردن احوالات دارند ..شاید ...شاید ..شاید ..............................................ای نها مهم نباشد که دیگران چه قصدی دارند بلکه باید خودمان محکم و قوی باشیم تا دیگران با کم اهمیتیه ما کمتر ما را به سخره بگیرند..........هر چقدر اهمیت بدهید بیشتر حساس شده و بیشتر مورد تمسخر قرار می گیرید ولی وقتی توجه نکنید کم کم خودشان خسته می شوند و بی خیال گفتن حرفهایشان..
بهش بگو بیشتر روی اعتماد به نفسش کار کنه مهم نیست ادما چی می گن...








علاقه مندی ها (Bookmarks)