آقاي عزيز شما و اون دختر خانم هر دو براي ازدواج خيلي خيلي نابالغيد. بهتره قطع ارتباط كنيد و فراموشش كنيد تا وقتي كه به سن مناسب براي ازدواج برسيد.
تشکرشده 208 در 54 پست
آقاي عزيز شما و اون دختر خانم هر دو براي ازدواج خيلي خيلي نابالغيد. بهتره قطع ارتباط كنيد و فراموشش كنيد تا وقتي كه به سن مناسب براي ازدواج برسيد.
ليلا موفق 2 (شنبه 26 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)