به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 43
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 06 مهر 92 [ 08:33]
    تاریخ عضویت
    1390-7-29
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    1,676
    سطح
    23
    Points: 1,676, Level: 23
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 40 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    شما هنوز خيلي خيلي جوون و بي تجربه هستيد . توصيه من هم قطع ارتباط كامل هست و اينكه خودتون را با درس و چيزاي ديگه سرگرم كنين و تمام تمركزتون قبولي تو كنكور باشه. بعدش خواهيد فهميد كه چه اشتباه بزرگي مرتكب شده بودين!!!!!

  2. 2 کاربر از پست مفید هما11 تشکرکرده اند .

    هما11 (یکشنبه 07 اسفند 90)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 مهر 95 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1390-12-06
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    3,741
    سطح
    38
    Points: 3,741, Level: 38
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط هما11
    شما هنوز خيلي خيلي جوون و بي تجربه هستيد . توصيه من هم قطع ارتباط كامل هست و اينكه خودتون را با درس و چيزاي ديگه سرگرم كنين و تمام تمركزتون قبولي تو كنكور باشه. بعدش خواهيد فهميد كه چه اشتباه بزرگي مرتكب شده بودين!!!!!
    دوست عزیز ممنون از نظرت ولی من کنکور رو قبول شدم الان هم دو تا رشته با هم میخونم

  4. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 فروردین 95 [ 10:43]
    تاریخ عضویت
    1390-11-26
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    3,108
    سطح
    34
    Points: 3,108, Level: 34
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    31

    تشکرشده 32 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    سلام
    منم دقیقا یه تجربه مثل تو داشتم دختره مدام برای اینکه با من بیرون بیاد طاقچه بالا میگذاشت ومنم چون واقعا دوسش داشتم مجبور بودم غرورم را زیر پا بگذارم وقتی هم با هم بیرون میرفتیم مدام غر میزد و میگفت با تو اصلا بهم خوش نمیگذزه ولی من واقعا عاشقش بودم و دوسش داشتم با اینکه یکسال از من بزرگتر بود ، ولی از چند روز پیش که با این سایت آشنا شدم تصمیم گرفتم رفتارمو عوض کنم برای همین آخرین باری که با هم صحبت کردیم گفت من دیگه با تو بیرون نمیام منم بهش گفتم هرجور میلته و تماسو قطع کردم ، الان هم نزدیک یک هفتس که باهاش ارتباط ندارم و کلا از هر لحاظ راحت ترم.
    میدونم ، قبول دارم سخته مدام بهش فکر میکنی مثل من ، که الان داره چیکار میکنه ، آیا به فکر تو هست
    منم دقیقا تمام این شرایط را دارم ولی سعی کن خودتو سرگرم کنی
    مدام به خاطراتی که باهاش داری فکر میکنی و حرفایی که بهت زده ، همه این چیزا هست ولی سعی کن حواستو با کار و درس پرت کنی
    منم الان شرایط سختی دارم ولی تصمیم گرفتم تا خودش به سمتم نیامده ارتباط را قطع کنم
    مگه یه مرد (خودمو میگم) چقدر میتونه پا رو غرورش بزاره

    در ضمن تشکر میکنم از خانمهایی که اینجا نظرشون را دادند
    یکی از دوستان گفته بود پسر باید کاریزما داشته باشه، قاطع باشه واقعا هم راس میگه من حالا درم به اشتباهاتم پی میبرم که اصلا اینطوری نبودم در مقابل دختره و چقدر هم ضرر کردم
    ولی از امروز سعی کردم خودمو تغییر بدم

  5. 2 کاربر از پست مفید Feranchi تشکرکرده اند .

    Feranchi (جمعه 25 فروردین 91)

  6. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    بین محمد جان ، وضعیت کاری و اجتماعی من طوری بوده با دختر زیاد سر و کار داشتم !
    بهترین کار ممکنو کردی ، نمی گم آسون بوده و فراموش می کنی !
    نهایت 1 ماه هست و تمام !
    اگه پیام نور نبودی و دانشگاههای دیگه بودی با خیلی دختر جدید آشنا می شدی ! یعنی کلی شخصیت جدید !
    یه نصیحت برادرانه هم بهت کنم ، هیچ وقت دنبال دختر خیلی قشنگ نباش اونم تو سن پایین ! چون زیاد بهشون ابراز علاقه می شه و ... !
    چون فکر می کنه قشنگی یه امتیاز خاص هست !

    قیافه و چهره دختر برای آقایون خیلی کم تو بلند مدت تاثیر گذاره ، چرا یه مردی که زن قشنگی داره می ره با زنی دوست می شه که شاید یک صدم زنش قشنگی داشته باشه ؟ چون از لحاظ عاطفی و اخلاقی ارضا نشده !


    الان وقت فکر کردن به این موضوعات نیست ، سفت و سخت برو دنبال درست و کار البته !

    به خدا توکل کن و اصلا فکر برگشت این دختر رو نکن ! مطمئن باش ، مطمئن باش خدا صد برابر بهتر از این دختر رو بهت نشون میده و به الان خودت لعنت می فرستی و می خندی !

  7. 2 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    داود.ت (دوشنبه 08 اسفند 90)

  8. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 مهر 95 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1390-12-06
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    3,741
    سطح
    38
    Points: 3,741, Level: 38
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط داود.ت
    بین محمد جان ، وضعیت کاری و اجتماعی من طوری بوده با دختر زیاد سر و کار داشتم !
    بهترین کار ممکنو کردی ، نمی گم آسون بوده و فراموش می کنی !
    نهایت 1 ماه هست و تمام !
    اگه پیام نور نبودی و دانشگاههای دیگه بودی با خیلی دختر جدید آشنا می شدی ! یعنی کلی شخصیت جدید !
    یه نصیحت برادرانه هم بهت کنم ، هیچ وقت دنبال دختر خیلی قشنگ نباش اونم تو سن پایین ! چون زیاد بهشون ابراز علاقه می شه و ... !
    چون فکر می کنه قشنگی یه امتیاز خاص هست !

    قیافه و چهره دختر برای آقایون خیلی کم تو بلند مدت تاثیر گذاره ، چرا یه مردی که زن قشنگی داره می ره با زنی دوست می شه که شاید یک صدم زنش قشنگی داشته باشه ؟ چون از لحاظ عاطفی و اخلاقی ارضا نشده !


    الان وقت فکر کردن به این موضوعات نیست ، سفت و سخت برو دنبال درست و کار البته !

    به خدا توکل کن و اصلا فکر برگشت این دختر رو نکن ! مطمئن باش ، مطمئن باش خدا صد برابر بهتر از این دختر رو بهت نشون میده و به الان خودت لعنت می فرستی و می خندی !

    ممنون داود.ت عزیز
    من شخصیت مغروری ندارم اما به تنها دختری که علاقه داشتم این بود و کلا دخترا رو تحویل نمیگیرم زیاد نمیدونم چرا
    دنبال دخترای خوشگل و خوش تیپ هم راه نمیوفتم اخه میدونم بعد یه مدت عادی میشه و این اخلاق و رفتار که مهمه
    کلا با کسی همنشینی دارم که حرفامو درک کنه
    شغل خودمو هم دوباره پیدا میکنم ان شاء ا... یه چند هکتار زمین با کمک بابام گرفتم دارم طرح توجیحی واسش مینویسم که یه مجتمع تفریحی بزنم به امید خدا کلا زیاد روی زندگیم تاثیر نداره اگه اراده ام انقد که خودم فکر میکنم قوی باشه

  9. 2 کاربر از پست مفید myheavenstar تشکرکرده اند .

    myheavenstar (دوشنبه 08 اسفند 90)

  10. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 مهر 95 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1390-12-06
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    3,741
    سطح
    38
    Points: 3,741, Level: 38
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    دوباره سلام دوستان منو فراموش کردید دیگه ؟



    هنوز انتظار کمک ازتون دارم

    من همچنان دارم ادامه میدم
    یه روز خواستم باهاش خدافظی کنم گفت الان جوابی ندارم واقعیت اینه واسه جواب دادن زوده حد اقل یه سال صبر کن

    منم گفتم خب تا وقتی جوابت مشخص میشه خداحافظ اما خدافظی نمیکنه و بعضی وقتا اس ام اس میده

  11. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 09 دی 91 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1391-1-11
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    808
    سطح
    15
    Points: 808, Level: 15
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 64 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    اگه الان کنارم بودی حتما یه تکون اساسی بهت میدادم و بهت می گفتم بیدار شو بفهم بازیچه نشو نذار باهات بازی کنه بهتر ازمن می دونی چه جور دختری هست ولی دلت نمی خواد باور کنی چه جوری باید به خودت بیای به دردت نمی خوره یه روز میاد یه روز میره فکر میکنی چرا ؟ نگو نمی دونی حتما می دونی پس تمومش کن پا روی دلت بذار و از عقلت استفاده کن حتی اگه بهت التماس هم کرد توجه نکن امیدوارم بتونی با موفقیت از این مرحله عبور کنی

    دلم نیومد نگم با اینکه میدونم میدونی میگم تا اگه کسی خوند اون هم بدونه فرد مقابل شما آدم نامردیه که به راحتی با احساسات همه بازی میکنه اولویت اولش شخص خودشه و منافعش که چه جوری تامین میشه بنابراین شما یا هرکس دیگه ای رو که بتونه استفاده کنه این کارو حتما باهاش می کنه .آدم نیست چرا؟ چون برادر من حتی اگه براش واقعا بمیری نهایتا 24 ثانیه برات اشک میریزه بعد میره سراغ نفر بعدی به خودت بیا و اینهمه انرژی رو برای کسی بذار که .....

  12. 3 کاربر از پست مفید ستاره غم تشکرکرده اند .

    ستاره غم (شنبه 26 فروردین 91)

  13. #28
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    myheavenstar گرامی

    همدردی در زمینه ازدواج و مسائل خانواده راهنمایی می دهد نه روابط دختر و پسر ، و در این زمینه هم کسانی که میآیند و از مشکلاتی که در این رابطه ها براشون پیش آمده می گویند و اینکه چطوری حلش کنند راهنمایی می شوند . بنا براین چون همدردی به شدت با این روابط مخالف هست و شما هم به نمونه ای از تبعات این رابطه یعنی اختلال در کارت گرفتار هستی . لذا ضمن دعوت شما به قطع جدی و قاطع رابطه ، پیشنهاد می کنم در خصوص راهکارهای سازگاری با قطع ارتباط و جلوگیری از وسوسه ادامه ارتباط و همنطور کسب آمادگی برای ازدواج ( خودشناسی ، تنظیم معیارها ، آموختن مهارتها ) راهنمایی بخواهی



    .

  14. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (شنبه 26 فروردین 91)

  15. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 فروردین 91 [ 17:00]
    تاریخ عضویت
    1391-1-24
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    634
    سطح
    12
    Points: 634, Level: 12
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    سلام سالی که نکوست از بهارش پیداست /دوست عزیز شما مدتی سر سنگین شده وقهر کنید شاید نتیجه بدهد.به نظر میرسه درصورت ازدواج بهانه جویی های این خانم برایت مشکل درست کنه شاید....

  16. کاربر روبرو از پست مفید بنفش زرد تشکرکرده است .

    بنفش زرد (شنبه 26 فروردین 91)

  17. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: یه رابطه عجیب! خواهش میکنم کمک کنید

    دوست عزیز
    مطالب مرتبط زیادی در سایت هست که کمی بگردی پیدا می کنی.کمی در مورد مفهوم عشق و علاقه فکر کن،مطمئنی که این احساس یک عشق اتشین نیست؟چطور بدون اینکه کسی رو بشناسی می تونی بگی عاشقشی؟مطمئن باش زود یادت می ره!

  18. کاربر روبرو از پست مفید tamas تشکرکرده است .

    tamas (شنبه 26 فروردین 91)


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احتیاج به یک مشاوره فوری دارم
    توسط ali.javan در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 92, 22:11
  2. احساس افسردگی میکنم به کمک احتیاج دارم
    توسط eli70 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 92, 19:01
  3. حس تنفر وجودمو گرفته دارم اتیش میگیرم
    توسط rooz530 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 دی 91, 21:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.