بچه ها من هنوزم این مشکلم حل نشده.
دیگه به جایی رسیده که یک کلمه نباید حرف بزنم
دو ساعت برای اینکه من پیش دکتر برم تو ماشین تنهایی میشینه، اصلا هم شکایتی نمیکنه اما کافیه یک کلمه حرف بزنم هزار تا فحش بهم میده.
دیگه طوری شده قبل از حرف زدنم ازش میپرسم میگم اگه یه چیزی بگم بهم فحش نمیدی؟به خدا حرف بدی نیس یک حرف کاملا معمولیه اما تو رو خدا فحش نده.
خسسستم دیگه









علاقه مندی ها (Bookmarks)