ای مالک! اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، فردا به آن چشم نگاهش مکن شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی!
- علی ابن ابی طالب
برای همه آرزوی موفقیت دارم .و قدردان همه دوستانی که همراهی کردند هستم.
تشکرشده 23 در 9 پست
ای مالک! اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، فردا به آن چشم نگاهش مکن شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی!
- علی ابن ابی طالب
برای همه آرزوی موفقیت دارم .و قدردان همه دوستانی که همراهی کردند هستم.
ladan60 (یکشنبه 20 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)