به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 05 خرداد 91 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1391-1-11
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    838
    سطح
    15
    Points: 838, Level: 15
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مرخصی ام رو به اتمام است و نگهداری پسرم!

    دوست گرامی
    منهم شرایط شما رو داشتم .شرایطم از شما هم سخت تر بود .من جدا شده بودم .هم درس می خواندم و هم کار می کردم .منهم به هزار و یک دلیل دوست نداشتم بچم رو خانوادم نگر دارن .مادرم خودش مخالفتی نداشت اما خواهرم کنکوری بود و وجود بچه توی خونه اذیتشون می کرد مشکلات دیگه هم خیلی زیاد بود که یکیش تاثیر رفتارهای خانواده بر تربیت بچه بود .منهم همه این دغدغه ها رو داشتم خیلی بهش فکر کردم و در نهایت مادرم و خانواده خودم رو انتخاب کردم .با همه بدی هاش اونا تنها کسانی بودن که دلسوز واقعی من و بچم بودن .مادرم واقعا براش وقت می ذاشت برادرو پدر و خواهرمم همینطور .با اینکه من درک می کردم براشون سخته و از خیلی جنبه ها هم اصلا دلخواه من نبود و بچه لوس می شد ولی در نهایت خدا رو شاکر بودم که بچم پیش کسانی هست که دوستش دارن و دلسوزش هستن .الان هم پسر من عاشق خانواده منه .اونام همشون پسر منو یه طوری متفاوت از بقیه نوه ها دوست دارن .هنوز هم اون ارتباط نزدیک و صمیمانه رو دارن و پسر من دایی هاش رو به جای پدرش دوست داره .البته پسر من مهد هم می رفت اما بعد از سن سه تا چهار سالگی .زودتر از اون یکی دو سه روز گذاشتمش مهد دیدم اصلا به بچه توجهی نمیشه .حتی یه بار بچه پوشکش رو از صبح کثیف کرده بود تا عصر که من آوردمش عوضش نکرده بودن !تمام توی پای بچه تا یک هفته سوختگی شدید داشت .
    هیچ کس مثل خانواده خود آدم نمی شن .حتی اگه با خودت هم ارتباطشون مشکل داشته باشه ولی بچه رو طوری دیگه می پذیرن .
    موفق باشی .

  2. 3 کاربر از پست مفید ladan60 تشکرکرده اند .

    ladan60 (شنبه 19 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نحوه رفتار با شخصی که دچار مشکل هست و خاصه چیه؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 اردیبهشت 91, 13:22
  2. تجربه شخصی من(روابط دختر و پسر)
    توسط sepi در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 مرداد 90, 11:05
  3. 2 - آزادی اختصاصی انسان است
    توسط مدیرهمدردی در انجمن انتخاب، اختیار و مسئولیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 تیر 90, 20:45
  4. آقای مدیر ، پست چی تالار مرخصی است ؟
    توسط lord.hamed در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 شهریور 87, 16:21

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.