السلام علیک یا ایتها الصدیقه الشهیده
دوباره به سالروز شهادت بی بی دو عالم مادر حسنین- حضرت زهرا (س) رسیدیم
دلتنگی هایم را برای تو بازگو میکنم چون می دانم که شما به درد دلهایم گوش میکنید و شما چی ان زمان که از سختی های زمانه دلتنگی ها و بغض های درون گلویتان را به علی نمی گفتید تا به علی(ع) فشاری وارد نیاید وهمه وهمه را در خودتان جمع میکردید
در کدام زمانه با دختر امام و مولایشان این چنین برخورد می کنند
هیچ کس نبود تا به اون نامرد که بی بی فاطمه رو میزد بگه اخه نامرد این زن که میزنی دختر نبی و ناموس علی است
خدا لعنتت کنه قنفذ( لعنت الله علیه )







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)