عزیزم
چند سال دیگه که بگذره، وقتی سنت بره بالای 30، چنان عاشق خانوادت میشی که به احساس الانت میخندی. اینو باور کن.
گفتم، خودتو سرزنش نکن. این حس واسه شرایط سنیته. بعضی آدما وقتی جاافتاده میشه و زندگیش به یه ثباتی میرسه، تازه عاشق خانواده بودنو یاد میگیرن. تو هم جزو همین دسته هستی.
لازم نیست به خودت فشار بیاری که مثلا چرا دلم واسشون تنگ نشده و ... فقط کاری که باید بکنی اینه که به هیچ وجه کاری نکنی که دلشون بشکنه. همین. فقط همین واسه الان کافیه.
بقیه اش وقتی یه کم سنت بالا رفت درست میشه.
به حرف من اعتماد کن دوست گلم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)