اقلیمای گرامی
از دید من همه چی تموم شده هست .از این بابت قلبا خوشحالم و اصلا هم ناراحت نیستم .خودم این تصمیم رو گرفتم .الان هم دیگه پیگیر هیچی نیستم .دلم نمی خواد اون رابطه اصلا باز برگرده .ولی مشکل اصلی دل خودم شده .من از دید منطق خودم تصمیم درست رو گرفتم ولی نمی دونم چرا اطرافیان اینو نمی پذیرند .همه برای این آقا ناراحت هستن .نمی دونم دلیلش برخورد های اطرافیان هست یا عادت یا علاقه یه چیز گنگی هست ولی خودم دلم براش خیلی می سوزه .هی دارم خود خوری می کنم .پوستم کلفت شده ! هر کی هر چی میگه احساس می کنم حقم هست! زندگیم مختل شده .برام دعا کنید زودتر این حالت از سرم بیفته.
الان نمی تونم مسافرت برم .هم پسرم مدرسه میره و هم کارم رو نمی تونم ول کنم .من از اون دسته آدم هایی هستم که هیچوقت کسی رو از خودم نمی رنجونم .هیچوقت تا حالا کسی از من آزار ندیده .همیشه روابطم با همه با احترام کامل هست .حتی خانواده یا دوستان یا همکاران یا اقوام .من حتی هنوز با اقوام شوهر سابقم تماس دارم و رفت و آمد داریم .برای اینه که این وضعیت برام خیلی سخت شده.
برام دعا کنید .محتاجم به دعاهای شما.








علاقه مندی ها (Bookmarks)