بلو اسکای عزیز،
شما همه راهها را بستید و بعد به ما می گید چی کار کنم؟
مادر نه
مهد نه
پرستار نه
مرخصی نه
ببریدش سرکار کمکتون می کنه
من تجربه نگهداری پیش مادر را دارم. مادر از نظر تغذیه و خواب و بهداشت می تونه خیلی خوب باشه. اما از نظر تربیتی نه. به خاطر دلسوزی و ... معمولا خیلی به حرف بچه گوش می دهند و لی لی به لالاش می ذارن و به هر حال بچه هم با تربیت یک نسل قبل بزرگ می شه یا حداقل با یک شرایط ترکیبی از والدین و مادربزرگ و ...که خیلی جالب نیست.
ضمن این که خواهر و برادر مجرد توی خونه هم از وجود این بچه آرامش ندارند و حقشون و آرامششون ازشون گرفته می شه.
با این همه دربسته که جلوی ما گذاشتی، من به زور تونستم 3 راه در رو پیدا کنم.
1- امسال را نیمه وقت برو سرکار. کمک خیلی بزرگی می کنه بهت + 2 - با یک خانم در شرایط خودت در این موضوع شریک شو.
اگر ساعت کارتون مخالف هم ( شیفت صبح و عصر ) یا مثلا یک روز درمیون یا موارد شبیه اون باشه، یک روز شما هر دو بچه را نگه دار و یک روز ایشون.
راه حل سوم این است که یکی از آشنایان که جوان تر هم هست و مایل به کار کردن هم هست، بچه را بسپار بهش. مثال: خانم برادرتون شاغل نیست و صبحها هم بچه هاش مدرسه هستند و مایل هست ضمن این که توی خونه است یک منبع درآمد کوچیکی برای خودش داشته باشه. شاید بین دوستان خودت هم چنین کسی را پیدا کنی.
راستش اول که سوالتون را خوندم گفتم بلواسکای ما را گذاشته سرکار.
الان که جوابهای بقیه را دیدم و راه حلهای خودم را !! به این فکر کردم که واقعا هر وقت فکر می کنیم که هیچ راهی نیست، باز هم کلی راه نرفته و فکر نکرده هست. ببین چقد راه حل !!
خودمان از خودمان خوشمان آمد![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)