به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: مرخصی ام رو به اتمام است و نگهداری پسرم!

    بلو اسکای عزیز،

    شما همه راهها را بستید و بعد به ما می گید چی کار کنم؟
    مادر نه
    مهد نه
    پرستار نه
    مرخصی نه

    ببریدش سرکار کمکتون می کنه

    من تجربه نگهداری پیش مادر را دارم. مادر از نظر تغذیه و خواب و بهداشت می تونه خیلی خوب باشه. اما از نظر تربیتی نه. به خاطر دلسوزی و ... معمولا خیلی به حرف بچه گوش می دهند و لی لی به لالاش می ذارن و به هر حال بچه هم با تربیت یک نسل قبل بزرگ می شه یا حداقل با یک شرایط ترکیبی از والدین و مادربزرگ و ...که خیلی جالب نیست.
    ضمن این که خواهر و برادر مجرد توی خونه هم از وجود این بچه آرامش ندارند و حقشون و آرامششون ازشون گرفته می شه.

    با این همه دربسته که جلوی ما گذاشتی، من به زور تونستم 3 راه در رو پیدا کنم.

    1- امسال را نیمه وقت برو سرکار. کمک خیلی بزرگی می کنه بهت + 2 - با یک خانم در شرایط خودت در این موضوع شریک شو.

    اگر ساعت کارتون مخالف هم ( شیفت صبح و عصر ) یا مثلا یک روز درمیون یا موارد شبیه اون باشه، یک روز شما هر دو بچه را نگه دار و یک روز ایشون.

    راه حل سوم این است که یکی از آشنایان که جوان تر هم هست و مایل به کار کردن هم هست، بچه را بسپار بهش. مثال: خانم برادرتون شاغل نیست و صبحها هم بچه هاش مدرسه هستند و مایل هست ضمن این که توی خونه است یک منبع درآمد کوچیکی برای خودش داشته باشه. شاید بین دوستان خودت هم چنین کسی را پیدا کنی.

    راستش اول که سوالتون را خوندم گفتم بلواسکای ما را گذاشته سرکار.

    الان که جوابهای بقیه را دیدم و راه حلهای خودم را !! به این فکر کردم که واقعا هر وقت فکر می کنیم که هیچ راهی نیست، باز هم کلی راه نرفته و فکر نکرده هست. ببین چقد راه حل !!

    خودمان از خودمان خوشمان آمد

  2. 9 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (پنجشنبه 10 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نحوه رفتار با شخصی که دچار مشکل هست و خاصه چیه؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 اردیبهشت 91, 13:22
  2. تجربه شخصی من(روابط دختر و پسر)
    توسط sepi در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 مرداد 90, 11:05
  3. 2 - آزادی اختصاصی انسان است
    توسط مدیرهمدردی در انجمن انتخاب، اختیار و مسئولیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 تیر 90, 20:45
  4. آقای مدیر ، پست چی تالار مرخصی است ؟
    توسط lord.hamed در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 شهریور 87, 16:21

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.