سلام بلو اسکای عزیز
البته مشکل شما با همسرتون و مساله جدایی و موضوع نگهداری از نی نی تون اصلا به هم ارتباطی ندارند، یعنی اگر شما با همسرت مشکلی نداشتی و مشاجره ای هم نداشتی الان موضوع نگهداری از نوزاد بعد از پایان مرخصی هات،مطرح بود،اینو گفتم که بگم این مشکلی که مطرح کردی مشکل تمام مادران شاغل هستش. ...
دلایلی که راضی نیستی پیش مادرت بمونه کدوم ها هستند؟
راستی شما خواهر ی نداری که شرایطش جور باشه و بتونه بهتون کمکی کنه؟
در مورد مرخصی از محل کارت هم !به نظر من الویت اول شما تو زندگی تون الان باید بچه تون باشه،پس نگران پاپوش های محیط کار و ...سایر مسائل نباش و شانس خودت رو برای تمدید مرخصیت امتحان کن
یک مورد دیگه هم هست که می تونی بهش فکر کنی و اونم تغییر شغل هست ،البته می دونم خیلی سخته و خیلی نمیشه به پیدا کردن شغل دیگه امید داشت...ولی اگر بتونی شغلی پیدا کنی که پاره وقت باشه و کل هفته وقتت رو نگیره می تونه وقت هایی که نیستی نی نی رو بزاری پیش مامانت و بقیه وقت ها خودت براش وقت بزاری...








علاقه مندی ها (Bookmarks)