من فکر میکنم که اگه شما لایه های صمیمیت خیلی بالایی با این خانم ها نداشته باشین کمتر خانمی حاضر میشه بیاد جلو و درخواست ارتباط کنه.........!!!
شما یه کم سنگین تر باشین در ارتباط با دختر خانم ها
جالب بود برام چون معمولا به دخترا میگن سنگین باشین
ولی حالا جدی اون دختر ها فکر کنم خیلی کم سن و سال یا عاشق پیشه هستند که میان جلو و پیشنهاد میدن....(چه سخته این طوری:()
اخه میگین خیلی هم مقید به اصول دینی هستید مسلما باید اون خانم ها متوجه شن که شما دوست ندارین این روابط رو،
به نظر من رک بهشون بگین قصد آشنایی ندارین یا وقتش رو ندارین
اصلا هم لازم نیست ژولیده باشین










علاقه مندی ها (Bookmarks)