سلامنوشته اصلی توسط mania2011
از همه ی دوستایی که به فکرم بودن و برای حل مشکلم وقت گذاشتن و منو راهنمایی کردن خیلی ممنونم.
بله ارشدم مثل همه چی تموم شد. خدا رو شکر آزمونو خوب دادم و انشا ا... وقتی نتایج اومد حتما خبرتون می کنم.
در مورد عشق و دوستی و اینام هیچ خبری ندارم. راستش چند بار دیگه هم خواستم که برگرده اما نظرش عوض نشده و کماکان می گه نه!!!!!!.
تو همین سایت خوندم که هیچ کار خدا بی دلیل نیست و باید به حکمت خدا احترام گذاشت. پس منم صبر می کنم و همه چیو میسپارم به خدا.
دوستای گلم سال نو مبارک. انشاا... سال خوبی رو با شادکامی و خیر و برکت در کنار خانواده محترمتون شروع کنید. اگه کسی رو دارید که دوسش دارید و اونم شما رو دوست داره تورو خدا قدر این لحظه ها رو بدونید و مراقب رابطه تون باشید.
موفق و پیروز باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)