
نوشته اصلی توسط
داود.ت
ببینید با اینکه رابطه به این صورت درست نیست !
ولی خودت رو هم کوچک کردی ! وقتی کسی اینقدر بی محلی می کنه ، یعنی فکر می کنه شما اینقدر بی ارزش هستید و دختره هم با ارزش !
رابطه اشتباهه از اول ، ولی اگر هم می خواهی به دستش بیاری ، یکبار رک صحبت کن و دیگه حرفی نزن ! همین
هرچه بیشتر جلو بری ، بیشتر عقب می ره ! الان احساس می کنه یه چیز فرا زمینی هست که تو داری خودتو می کشی براش ! عادی باش ، خونشون برو ، بیا ، تو مهمونی ها باش ! سلام و علیک ! همین و بس !
تا وقتش نشده اصلا فکر نکن بهش به هیچ عنوان
رک و راست چی بهش بگم ؟ خب بهش گفتم دوست دارم تو دوستم داری گفت نمیدونم ، دوست دارم اما نه به عنوان همسرم!
الان هم که سراین مسئله امروز بهم گفت "ازت بدم میاد دیگه مزاحمم نشو"
عادی شدن رو که حتما باید بشم راجب مهمونی ها و سلام علیک هم مرسی انجام میدم
علاقه مندی ها (Bookmarks)