به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 34
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: ديگر خسته شده ام ... !

    به نظر من خانم شما از روزهای خوب زندگیش یه خاطره بد داره که روی همه خوشی هاش سایه انداخته و اون هم اعتراف شماست و بعد داغ کردن اون قضیه از جانب شما..

    خانم ها معمولا خاطرات بد زندگیشون رو به صورت فایل ذخیره می کنن ونگه می دارن و هر وقت که لازم ببینن یکی از این فایلها رو حتی اگه مربوط به صد سال پیش باشه و بارها در موردش صحبت کرده باشن و به نظر شما هم به نتیجه رسیده باشه رو مطرح می کنن.

    عکس العمل خانم شما به خاطر علاقه ای هست که به شما داره چون اگه خودتو رو جای اون بگذارید می تونید بفهمید چه حس بدیه که احساس کنید کسی که دوستش دارید حتی برای لحظه ای شخص دیگه ای رو دوست داشته باشه. این برای خانم شما یه شکست محسوب می شده اونم در اوایل زندگی و مدام خودش رو توی خیال با اون خانم مقایسه می کنه و هر عیبی که توی وجود خودش باشه فکر می کنه که توی وجود اون خانم نبوده و شما پیش خودتون فکر می کنید که اگه با فلانی ازدواج می کردم همچین ایرادی نداشت. هر وقت که توی فکر می رین خانمتون فکر می کنه که دارین به اون شخص خاص فکر می کنید. حتی گاهی ممکنه که فکر کنن وقتی به ایشون نگاه می کنید به جای دیدن چهره ایشون چهره شخص دیگه ای جلوی چشمتون میاد و یا اگه به گردش می رین هراس اینو دارن که نکنه قبلا با این خانم به اون مکان رفتین و الان خاطره اون دوران برای شما زنده شده و ....

    اینا رو گفتم که بدونید خانم شما چه احساسی رو داره و چه زجری می کشه. البته شاید بهتر و یا بدتر از این باشه من چون خودم یه زن هستم وقتی به جای ایشون فکر می کنم همچین چیزایی به ذهنم میاد. متاسفانه خانمها مقداری هم اهل خودآزاری هستن و با فکرهایی که می کنن باعث ناراحتی خودشون می شن دیگه وای به حال کسی که تاییدیه برای افکارش داشته باشه.

    از شما می خوام اگه واقعا همسرتون رو دوست دارین و می خواین کمکشون کنید صبر بیشتری داشته باشین چون همسرتون فقط به کمک و پشتیبانی شما احتیاج داره.
    ازش بخواین که یک روز هر چند ساعتی که طول کشید با خدا خلوت کنه وشما و خودش رو ببخشه. این کار کمک بزرگی می تونه بهش بکنه.
    باهاش صحبت کنید و هنگام صحبت دستاشو بگیرین توی چشماش نگاه کنید و با آرامش صحبت کنید. بگین که دوست ندارین لحظه های خوبتون با همچین حرفهایی خراب بشه بگین که اونو یه هدیه از طرف خدا می دونید و از بودن در کنار اون لذت می برین. بگین که خوشحالین از اینکه با هم ازدواج کردین و در کنارش احساس آرامش می کنید. بگین براتون سخته که بهتون اعتماد نداشته باشه . بگین همیشه کنارش هستین به خاطر اینکه فقط وجود اون به شما آرامش می ده و باعث می شه که برای زندگی تلاش کنید...
    اگه هم بحثتون به جای همیشگی رسید شما بحث رو ادامه ندین سعی کنید با لبخند و نوازش همسرتون رو آروم کنید .

    امیدوارم زندگی خوبی در کنار هم داشته باشید

  2. 4 کاربر از پست مفید shad تشکرکرده اند .

    shad (سه شنبه 25 خرداد 89)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 اردیبهشت 88 [ 11:11]
    تاریخ عضویت
    1387-2-23
    نوشته ها
    363
    امتیاز
    5,286
    سطح
    46
    Points: 5,286, Level: 46
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 211 در 131 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ديگر خسته شده ام ... !

    آقا نيما
    اينو رو راست بهتون مي گم
    انگار ته دلتون خيلي از خانمتون دلخورين (به خاطر حرفاتون مي گم)و همين مانع مي شه كه بتونين صادقانه باهاش برخورد كنين
    وقتي شما با يه لفظ بد خانمتون رو صدا مي كنين حتي اينجا بدون اين كه همسرتون بشنوه مطمئن باشين روي رفتارتون اثر مي ذاره و بلافاصله همسرتون هم متاثر مي شه
    اگه همه اين راهها رو صادقانه انجام دادين و جواب نگرفتين بد نيست برين پيش يه مشاور و حضوري موضوع رو بهش بگين البته جلسه اول بدون حضور خانمتون بعد هم همراه همسرتون برين و از اون روانشناس كمك بخواين
    احتمالا ذهن همسرتون نسبت به شما خيلي به هم ريخته هست و اعمال مثبت شما رو نمي بينه يا يه جور ديگه تعبير مي كنه آخه اگه شما واقعا همه اين كارا رو كردين نمي دونم چرا خانمتون از اون اشتباهتون نگذشته پس معلومه يه مشكل درونيه و تلاش شما حتي ممكنه اثر منفي بذاره اينجا بايد يه شخص بي طرف و حتي كسي كه همسرتون حس كنه يه ذره طرف اونو داره بياد وسط تا قضيه رو حل كنه
    باز جاي شكرش باقيه كه شما خودتون مي خواين اوضاع رو درست كنين
    اميدوارم آرامش به زودي به زندگيتون برگرده

  4. 3 کاربر از پست مفید گلپر تشکرکرده اند .

    گلپر (سه شنبه 25 خرداد 89)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 خرداد 87 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    3,604
    سطح
    37
    Points: 3,604, Level: 37
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ديگر خسته شده ام ... !

    نقل قول نوشته اصلی توسط BKAS
    salam nima agar mitoni amal koni ketabe mardane merikhi va zanane venosi ro bekhon
    مردان مریخی و زنان ونوسی
    سلام بيكس جان

    اتفاقاً اين كتاب در آرشيو كتابخانه ام موجوده همسرم كامل اونو خونده ولي من هنوز موفق به خوندنش نشدم ..

    حتماً به پيشنهاد شما عمل مي كنم

    ارادتمند شما
    نيما.ا

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 خرداد 87 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    3,604
    سطح
    37
    Points: 3,604, Level: 37
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ديگر خسته شده ام ... !

    سلام رومينا جان

    خوب وقتی یه بار این کار رو انجام بدین و نتیجه ندیدین دیگه ادامه ندین ، طرف مقابل فکر میکنه براش نقش بازی کردین! باید احساساتتون صادقانه باشه و مداوم... مثلا ً هر روز که از سر کار برمی گردین یک شاخه گل سرخ بهش بدین و این کار رو ادامه بدین...
    امتحان مي كنم ... به نظر پيشنهاد خوبيه !


    آخی... بیچاره شما... حتما ً اون لحظه تمام راه ها رو به روی خودتون بسته می بینین... ای کاش به جای شما همسرتون این سایت رو پیدا می کرد و باهاش آشنا میشد...
    گاهي اوقات فكر مي كنم چقدر آدم بدي هستم كه همسرم اينطور با من رفتار مي كنه

    [quote]شاید اینطوری بهتر باشه که اون لحظه بهش بگین : " تو همسرمی ، تنها همدمم هستی ، اونوقت من تنهایی مشکلاتم رو حل کنم؟ باید بهم کمک کنی ، منو راهنمایی کنی تا بتونم از پس مشکلات بربیام. من که امید دیگه ای جز تو توی زندگیم ندارم... "[/
    quote]
    معمولاً همين برخوردها و حرفها رو مي زنم ... جواب ميده اما اينم سطحيه !


    سعی کنین خیلی کم از کوره دربرین. چون این کار رو بدتر بکنه ، بهتر نمیکنه... چون همسر حساسی دارین و ممکنه اون لحظه ای که از کوره درمیرین ، به سوءظن هاش مطمئن بشه!
    حق با شماست ...


    یعنی شما بعد از 4 سال زندگی مشترک هنوز نتونستین ایشون رو به طور کامل بشناسین؟؟!
    ای کاش میتونستم با ایشون آشنا بشم
    دليلش اينه كه ايشون معمولاً با ثبات نيستند ... !

    خوب مگه چه اشکالی داره شما به خاطر همسرتون ماهی یکبار برید خرید و گشت و گزار پشت انواع ویترین ها؟! اگه این کار واقعا ً اونو خوشحال میکنه ازش دریغ نکنین... این از توی خونه موندن خیلی بهتره... گاهی وقتا واسه استحکام یه زندگی مشترک و جلوگیری از پاشیده شدنش بهتره ازخودگذشتگی کنیم. آیا تا به حال شده خودتون به ایشون پیشنهاد بدین که به یه گردش برین؟ ( جایی که همسرتون دوست داره و ناهار هم چیزی سفارش بدین که همسرتون دوست داره. )
    یا اینکه تا به حال شده یک روزتون رو به طور کامل در اختیار همسرتون قرار داده باشین تا تصمیم بگیره که اون روز رو چطور بگذرونین و کجاها برین؟ وقتی انتخاب کرد ، یه چشم زیبا بهش بگین و ایشون ذوق کنه؟
    بيشتر دوست داره كه هر روز باشه .. كه منم فرصتم اين اجازه رو نميده ... ضمناً قبلاً عرض كردم كه يكسال در خدمت همسرم بودم ... حداقل اينكه تو اون يكسال هر هفته يكي از شهرهاي اطراف مثه كاشان ، اصفهان و ... مي بردمش ... سه روز خوب بود باز دوباره شروع مي شد ... نمي دونم دقيقاً چي مي خواد چون خودشم واقعاً نمي دونه !


    خوب شما که نمیخواین خرش کنین!!! ( ببخشید اینطوری میگم ) پس بهتره صادقانه بهش بگین : " نه... به خدا دوستت دارم... اینو کِی میخوای درک کنی؟ آیا همینقدر تو هم منو دوست داری؟؟ "
    آیا تا به حال اینطوری رفتار کردین؟
    بله ، معمولاً بي فايده بوده


    امیدوارم تونسته باشم حداقل ذره ای مفید واقع بشم. بازم هر کمکی از دستم بربیاد انجام میدم.
    حتماً همينطوره ... متشكرم ازتون

    ارادتمند شما
    نيما.ا

  7. کاربر روبرو از پست مفید N I M A تشکرکرده است .

    N I M A (دوشنبه 13 خرداد 87)

  8. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: ديگر خسته شده ام ... !

    سلام
    من فکر میکنم بهتره با هم برید پیش یه مشاور خوب
    بهتره غیر از شما کسی با خانمتون صحبت کنه
    درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور

    نکرده است\"


  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 خرداد 87 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    3,604
    سطح
    37
    Points: 3,604, Level: 37
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ديگر خسته شده ام ... !

    نقل قول نوشته اصلی توسط elina
    سلام
    من فکر میکنم بهتره با هم برید پیش یه مشاور خوب
    بهتره غیر از شما کسی با خانمتون صحبت کنه
    يه بار رفتيم ، فقط 250 هزار تومان پول از جيبمون رفت ... !

    الان ترجيح مي دهم از تجربيات و راهنمائي ديگران استفاده كنم تا اينكه برم پيش مشاور ... !

  10. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: ديگر خسته شده ام ... !

    چرا؟
    هیچ مشاوری اینقدر زیاد پول نمیگیره؟
    درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور

    نکرده است\"


  11. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 خرداد 87 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    3,604
    سطح
    37
    Points: 3,604, Level: 37
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ديگر خسته شده ام ... !

    نقل قول نوشته اصلی توسط elina
    چرا؟
    هیچ مشاوری اینقدر زیاد پول نمیگیره؟
    چرا ميگيره .. وقتي 22 جلسه همراه با 4 تست تحليلي باشه ميگيره ...

    تازه تخفيفم داده بود ... !

    بگذريم و از موضوع خارج نشيم ....

  12. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 مهر 87 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-01
    نوشته ها
    642
    امتیاز
    5,809
    سطح
    49
    Points: 5,809, Level: 49
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    470

    تشکرشده 496 در 278 پست

    Rep Power
    83
    Array

    RE: ديگر خسته شده ام ... !

    سلام اقا نيما راستش شايد هر كس ديگه اي بود ناراحت مي شد شما نبايد از گذشته خودتون چيزي مي گفتيد گذشته هر كس مربوط به خودشه مهم اين است كه در زندگي جديد چقدر متعهد باشيد و اشتباه دوم هم اينكه بيشتر پياز داغ ان را زياد مي كرديد .
    ولي به نظر من اگر امكان دارد به نحوي كه خيلي تابلو نباشه براي خانومتون وانمود كنيد كه همچين رابطه ايي نبوده بهش بگيد همينجوري همچين چيزي گفتيد و واقعيت نداشته بگيد اون چت و غير هم همش پسر بودند نه دختر
    نمي دونم مي تونيد اينكارو بكنيد يا نه ولي فكر كنم خانومتون تنها در صورتي مي تونه اروم بشه كه فكر كنه همش خواب بوده وحقيقت نداشته و دوست داره يك روز از خواب بيدار شه
    اگر خواستيد انجام بديد بايد خيلي ظريف و با دقت انجام بديد كه متوجه نشه كه داريد بهش دروغ مي گيد
    بعضي اوقات براي تداوم زندگي ادم مجبور مي شه دروغ بگه خب چاره اي نيست اعتماد خانومتون نسبت به شما سلب شده و همش فكر مي كنه ظاهريه
    براي خانومتون توضيح بديد كه او را از همه برتر مي دانيد و بيشتر دوست داريد و به همين دليل است كه او را انتخاب كرده ايد

  13. 2 کاربر از پست مفید honarmand تشکرکرده اند .

    honarmand (دوشنبه 13 خرداد 87)

  14. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 اردیبهشت 88 [ 11:11]
    تاریخ عضویت
    1387-2-23
    نوشته ها
    363
    امتیاز
    5,286
    سطح
    46
    Points: 5,286, Level: 46
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 211 در 131 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ديگر خسته شده ام ... !

    آقا نيما من يكي تسليم
    واقعا نمي دونم بايد چيكار كنين
    مشاوري كه رفتين پيشش چي گفت؟
    راستي خونواده هاتون از اين جريان اطلاع دارن؟
    شايد با كمك از كسي كه خانمتون حرفش رو قبول داره بشه به نتيجه رسيد


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.