به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 39
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 آذر 87 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-07
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    3,714
    سطح
    38
    Points: 3,714, Level: 38
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختر دکترا مهندسی از اروپا + پسر دیپلمه؟

    سلام شاین
    راستش من هم همین فکر را می کنم برای الینا گفتم که می ترسم از اینکه اولش همه چیز خوب باشه ولی بعدش دچار مشکل بشیم
    ولی از طرفی دوست ندارم الکی از دستش بدم چون واقعا سرمایه زندگی من هست فقط می خوام مطمئن بشم که مانع پیشرفت همدیگر در طولانی مدت نمی شیم

  2. کاربر روبرو از پست مفید misollac تشکرکرده است .

    misollac (یکشنبه 26 خرداد 87)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 تیر 87 [ 14:57]
    تاریخ عضویت
    1387-3-03
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    3,523
    سطح
    37
    Points: 3,523, Level: 37
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختر دکترا مهندسی از اروپا + پسر دیپلمه؟

    شما گفته اید که این می تونه یک ازمایش خداوند بعد از نجات شما از اون گرفتاری ها باشه
    به نظر من هم همینطوره پس حتما محتاطانه اقدام کن و تصمیم بگیر و از پیش داوری پرهیز کن
    به نظر من کار خوبی کردی که دنبال جوابت هستی
    موفق باشی

  4. کاربر روبرو از پست مفید sinimia تشکرکرده است .

    sinimia (دوشنبه 27 خرداد 87)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 آذر 87 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-07
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    3,714
    سطح
    38
    Points: 3,714, Level: 38
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختر دکترا مهندسی از اروپا + پسر دیپلمه؟

    بیایید باز هم نظر بدید من واقعا به نظرات همگی نیازمندم
    مرسی

  6. کاربر روبرو از پست مفید misollac تشکرکرده است .

    misollac (یکشنبه 26 خرداد 87)

  7. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 17:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-27
    نوشته ها
    731
    امتیاز
    8,030
    سطح
    60
    Points: 8,030, Level: 60
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    730

    تشکرشده 755 در 381 پست

    Rep Power
    92
    Array

    RE: دختر دکترا مهندسی از اروپا + پسر دیپلمه؟

    دوست من misollac
    شما 50 درصد از تصمیم خودتان مطمئن هستید و 50 درصد بقیه را هم به خدا بسپارید و یا ریسک کنید.

    بهرحال همه ازدواجها 50درصدی نیاز به ریسک دارند آیا همه زوجها قبل از ازدواج میتوانند تایید کنند که 100 % خوشبخت خواهند شد؟ اگر شما نمیتوانید ایشان را فراموش کنید باید با او صحبت کنید و شرایط خودتان را با هم هماهنگ کنید اگر مشکل شما زبان اینگلیسی باشد خوب میدانید که یاد گیری یک زبان مشکل حاد و دست نا یافتنی نیست آنهم با هوشی که ایرانی ها دارند هم چنین رفتن به دانشگاه و ادامه تحصیل برای او میتواند دست یافتنی باشد .

  8. 2 کاربر از پست مفید آرزو تشکرکرده اند .

    آرزو (دوشنبه 27 خرداد 87)

  9. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 شهریور 88 [ 09:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    6,773
    سطح
    54
    Points: 6,773, Level: 54
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    218

    تشکرشده 222 در 118 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: دختر دکترا مهندسی از اروپا + پسر دیپلمه؟

    سلامmisollac
    خوبی
    اگه حرفهام باعث برداشت بد شد من رو ببخشید
    به نظر من اگه دو نفر بخوان با هم زندگی کنن فقط باید حرف همدیگه رو بفهمن و همیشه یکی تو زندگی کوتاه بیاد در برابر مشکلات زود وا ندید و هدف زن ومرد پیشرفت و موفقیت طرف مقابل باشه
    به نظر من این رمز موفقیت در ازدواج هست و بقیه حرفها زیر شاخه و زیر مجموعه این موضوع هست

  10. 2 کاربر از پست مفید عارف تشکرکرده اند .

    عارف (دوشنبه 27 خرداد 87)

  11. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 تیر 87 [ 14:57]
    تاریخ عضویت
    1387-3-03
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    3,523
    سطح
    37
    Points: 3,523, Level: 37
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختر دکترا مهندسی از اروپا + پسر دیپلمه؟

    به نظر من هرگز به چنین ازدواجی نزدیک نشو
    هیچ نضمینی برای بقا وجود نداره!!!!!!!!!!!!!!

  12. کاربر روبرو از پست مفید sinimia تشکرکرده است .

    sinimia (دوشنبه 27 خرداد 87)

  13. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    RE: دختر دکترا مهندسی از اروپا + پسر دیپلمه؟

    به عقيده من هم با توجه كه توضيحاتي كه شما داديد اين ازدواج به صلاح شما نيست . ديگه نمي خوام سرتون رو درد بيارم و توضيح بدم فقط اينو ميگم شايد ايشون بتونه دوست خوبي براي شما باشه ولي نمي تونه همسر مورد علاقه و مطابق با معيارهاي شما باشه لذا بعد ازدواج همان دوستي و محبت قبلي هم كه به ايشون داشتيد ممكنه بر اثر پاره اي از مشكلات از بين بره و خداي ناكرده موجب پشيماني بشه ...........
    http://i29.tinypic.com/mtnivn.gif
    [size=large]موفق و پيروز باشيد[/size]

  14. کاربر روبرو از پست مفید erfan25 تشکرکرده است .

    erfan25 (دوشنبه 27 خرداد 87)

  15. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 آذر 87 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-07
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    3,714
    سطح
    38
    Points: 3,714, Level: 38
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختر دکترا مهندسی از اروپا + پسر دیپلمه؟

    مرسی از جوابهاتون
    ولی کاشکی با دلیل بگویید من هم دنبال دلیلی هستم که خودم و خدای خودم را قانع کنم
    هروقت صدای سازش را می شنوم دوباره یاد اون میافتم. فکر می کنم که اون به کمک من نیاز داره.
    بعضی وقتها حاضرم همه درس و مدارکم را به خدا بدهم و خدا او را به من بدهد
    راستش واقعا به من کمک کرد. اون فقط باعث موفقیت من نشد بلکه باعث ادامه زندگی من شد
    من نمی دونم واقعا با این موضوع باید چگونه برخورد بکنم که خدا هم خوشش بیاد
    مطمئنم و شکی ندارم که این ازمایش خداوند هست تا عمل من را در مقابل آنهمه نجات و موفقیت را ببیند
    لطفا با من همفکری بکنید
    مرسی

  16. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 مهر 87 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-01
    نوشته ها
    642
    امتیاز
    5,809
    سطح
    49
    Points: 5,809, Level: 49
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    470

    تشکرشده 496 در 278 پست

    Rep Power
    83
    Array

    RE: دختر دکترا مهندسی از اروپا + پسر دیپلمه؟

    از چه نظر مي گيد كه خانواده شما به چشم مطرب به او نگاه مي كنند به خاطر كارش ؟ اگه واقعا نظر خانوادتون اينه نمي شه عوضش كرد چرا كه من هم يك مورد خواننده داشتم و مادرم وقتي فهميد بيش از حد مخالفت كرد و گفت كه به اينجور حرفه ها نمي شه زن داد . حالا ببين خانوادت واقعا چرا اين نظر و روش دارند و چرا نظرشون منفيه . دومين مسئله گفتيد كه ايشون مي تونند سه سال بياند خارج از كشور ولي شما بايد ده سال انجا بمانيد يعني چي ؟ يعني اينكه ايشون نمي تونند بيشتر از سه سال بمونند و بايد برگردند ؟
    سومين مسئله هم زبان ايشون بود كه اين تازه يكي از مسائلي مي باشد كه براتون گفتم ممكنه به خاطر تفاوت سطح نشون بده و اين شايد بارزترين چيز باشه كه از همين الان معلومه
    بهرحال اگه فكر مي كني كه مي خواي باهاش ازدواج كني بايد همه اين موارد و در نظر بگيري و بهش فكر كني ولي هيچ وقت فكر نكن به خاطر كارهايي كه برات كرده و فداكاريهايي كه كرده بايد باهاش ازدواج كني و اين جوري تلافي كني شايد با اين كارت تازه زندگي براش سختتر بشه و به پشيموني برسه . ممكنه تو الان بهش پيشنهاد بدي و اون هم به خاطر موقعيت تو و ... سطحي تصميم بگيره و قبول كنه بعد كه وارد زندگي مي شه با حقايق رو به رو مي شه و از تصميمي كه گرفته پشيمون مي شه اونوقته كه نه تنها خوبيهاشو تلافي نكردي بلكه شرايطو براش بدتر هم كردي . اين فقط تو نيستي كه توي اون شرايط و تفاوت سطح اذيت مي شي و زجر مي بيني بلكه او هم اذيت مي شه چرا كه يك طرف قضيه است و حتي شايد بيشتر از تو هم اذيت بشه پس عاقلانه تصميم بگير و به فكر جبران كمكهاش نباش كه اگه اينجوري فكر كني بازنده به تمام معنا هستي

  17. کاربر روبرو از پست مفید honarmand تشکرکرده است .

    honarmand (دوشنبه 27 خرداد 87)

  18. #30
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: دختر دکترا مهندسی از اروپا + پسر دیپلمه؟

    سلام
    چرا با خودش صحبت نمی کنی
    به نظر من اینطوری بهتر میتونی تصمیم بگیری
    درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور

    نکرده است\"


  19. کاربر روبرو از پست مفید elina تشکرکرده است .

    elina (دوشنبه 27 خرداد 87)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. در مورد هیپنوتیزم و حل مشکلات دوران کودکی فرد ...
    توسط she در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: یکشنبه 29 اردیبهشت 92, 20:48
  2. هیپنوتیزم و. پاک کردن خاطراتم
    توسط yalda7 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 91, 01:47
  3. ایجاد عشق و از بین بردن عشق با هیپنوتیزم
    توسط جوانه؟؟؟ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 دی 90, 20:39
  4. هیپنوتیزم
    توسط lord.hamed در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 31 تیر 87, 15:14
  5. دختر دکترا مهندسی از اروپا + پسر دیپلمه؟
    توسط misollac در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 خرداد 87, 10:21

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.