سلام دوست خوبم.
عزیزم چرا از خانواده خودت نمیخوای شبایی که شوهرت خونه نیست بیان پیشت یا اینکه حداقل تو بری پیششون؟ چون بالاخره هر کسی با خانواده خودش راحتتره دیگه.
ضمنا بقول دوستان زیاد روی این موضوع حساس نشو. بذار به حساب نگرانیشون بابت بارداریت.![]()
تشکرشده 50 در 31 پست
سلام دوست خوبم.
عزیزم چرا از خانواده خودت نمیخوای شبایی که شوهرت خونه نیست بیان پیشت یا اینکه حداقل تو بری پیششون؟ چون بالاخره هر کسی با خانواده خودش راحتتره دیگه.
ضمنا بقول دوستان زیاد روی این موضوع حساس نشو. بذار به حساب نگرانیشون بابت بارداریت.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)