عشق پرواز
دختر خوب!
چند کلامی خواهرانه بهت می گم و تمام!
شما که الان 1 ماهه میشناسیش و هنوز ندیدیش اینطور وابستش شدی و این همه اشک ریختی
یک سال دیگه که ممکنه هم ببینیش و هم وابستگی خیلی زیاد شه چه می کنی؟
احتمالا اگه شما رو بزاره بره خودکشی می کنی یا کلا از زندگی دست میشوری!
شاید اگر جای من بودی از غصه دق میکردی!
تاپیک من رو بخون!
این منه گذشته هاست!!! مثل تو بودم یک روزگاری!
احساساتی و وابسته!
اما الان مستقل هستم و شاد و میدونم وابسته بودن حتی به همسر هم چندان خوشایند نیست!
دلبستگی خوبه اما وابستگی نه! و همه این حال الانم رو مدیون این سایتم!
عزیزم وقتت رو با خوندن مطالب این تالار و شرکت توی تاپیک های مختلفش بگذرون!
ما هم قول میدیم کنارت باشیم...میدونم روزهای اول خیلی سخته عزیزم اما خودت رو به یک
جایی برسون که عادتت به صحبت یا چت با اون انقدر کم بشه که واست عادی بشه که بعد
بتونی راحت تر ترکش کنی!
بعد هم اون 20 سالشه و واسش ازدواج خیلی زوده!
پسر تازه از 24 سالگی به یک ثبات نسبی و پایدار در معیارها میرسه و مطمئن باش ممکنه
هم معیارهای اون و هم شما عوض بشه!
بعد هم معلومه که این کار سخته اما به خاطر خودت طاقت بیار و منطقی همه چیز رو تمام کن!
اینطور که تو پیش میری با این روح حساست ممکنه صدمه روحی بدی ببینی!
شاید امروز یا حداکثر 3 هفته واسش گریه کنی و سختت باشه اما بعدش عادی میشه واست!
بعد هم به نظر میاد از حرفات تو از تنهایی و نبود خانوادت بهش پناه بردی!
پس اگه میتونی تنها نمون و دوستان مناسب و افراد مناسبی برای رفت و آمد انتخاب کن تا
در اثر تنهایی فکر بازگشت به سرت نزنه!!!
ارزش یک دختر به صلایت و غرورشه!
هرچی میخوای اینجا درد و دل کن و دوستای خوب همینجا پیدا کن تا بتونی اوقات تنهاییت رو
سالم بگذرونی و مفید!
الان گریه کنی بهتر از اینه که یک شکست عاطفی عمیق بخوری و نتونی قد راست کنی!
باشه گلم؟
باز برامون بنویس و با آدمهای ناوارد هم مشورت نکن خواهشا!
فامیلتون واقعا شاد بوده که همچین نظری داده! تازه 1 پسر هرگز نمیتونه شرایط 1 دختر رو بفهمه و درک کنه و راحت میتونه با این مسائل کنار بیاد!
در مورد برگشتش هم آدمیزاد اگه تمام امورش رو به خدا بسپاره اون به بهترین شکل ممکن کارگردانی میکنه امور رو اما اگه با وسوسه های شیطانی و اگه و اما بره جلو خدا افسار زندگی رو میده دستش میگه ببینم تو بهتر بلدی یا من؟
باور کن نتیجه توکل به خدا فراتر و بهتر از همه تصورات فعلیته!
چرا تنهاییت رو با خدا پر نمی کنی و ازش نمیخوای بهت صبر بده و طاقت واسه جدایی و قطع
رابطه؟
عزیزم همه ما دوستت داریم و میخوایم که به دوست جدید خانواده همدردی کمک کنیم!
پس بهمون اعتماد کن!
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)