به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 30 نخستنخست 12345678910111213141525 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 300
  1. #41
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    سلام بهارجان! خوبي مادر؟ چه خبر؟ مي بينم هي داري تند تند جيز ميشي! والله من سوال خاصي به ذهنم نمي رسه اما سعي مي كنم به دوگوله ام فشار بيارم يه چيزي بنويسم زياد يخ نكني!

    - چرا ميگي من بيام روي صندلي داغ؟ عزيزم من روي صندلي سري ششم يك بار نشستم...نمي دونستي نه؟
    - دوست داري همسر آينده ات چه شكلي باشه؟ چه تيپي مي پسندي؟
    - تا حالا شده كسي ازت خواستگاري كنه خيلي از خودت پايينتر باشه حرصت دربياد؟ چطوري جوابشو مي دي؟
    - گرمايي هستي يا سرمايي؟
    - بستني تو زمستون مي خوري؟
    - كدوم دانشگاه درس خوندي؟
    - تا حلال جلوي كارمندات سوتي دادي؟
    - تا حالا شده توي يك جلسه رسمي معده ات الكي قاروقور كنه؟
    - بچه بودي شيطون بودي يا آروم؟
    - دوست داري منو ببيني؟
    - اگر يه فرصتي بشه كه نامرئي بشي دوست داري بري كجا سرك بكشي؟
    - ماشين داري؟ رانندگي بلدي؟
    - بنظرت آدم 100 تا دوست معمولي داشته باشه بهتره يا يه دوست خوب؟
    - وقتي يه موقعهايي از لحاظ روحي كم مياري اولين كاري كه مي كني چيه؟
    - چند تا منو دوست داري؟ :D

    خب ديگه بسه...زيادم سخت نبودها! مواظب بودم زياد داغ نشي پوستت نسوزه عزيزم!

  2. 10 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (جمعه 21 بهمن 90)

  3. #42
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    سلام خانم بهار محترم سو ا ل از شما
    1ـ یه راه کنترل خشم بهم یاد بده
    2ـ چه طوری میشه در زندگی پیشرفت کرد
    3ـ بزرگترین کار خوبی که کردی چی بوده
    4ـ مهمترین تجربه ای که در زندگیت به دست اوردی چیه
    5ـ یکی از با حا ل ترین اعضا که سراغ داری چیه
    6ـ یه خصوصیت خوب و یه خصوصیت بد خودتون رو بگید برامون
    7ـ بهترین اسباب بازی دوران بچگی ات چی بوده
    8ـ لذت بخش رویایی که تا حالا داشتید چی بوده
    9ـ احساسات خود را وقتی خیلی شدید می شوند چگونه کنترل می کنید احساس غم خشم نا امیدی نگرانی خوشحا لی
    10ـ کدام اهنگ احسان خواجه امیری دوست داری
    11ـ دوست داری کنسرت احسان خواجه امیری بروید
    12ـ اگر بری مکه اولین دعایی که میکنید
    13ـ یک جمله درباره مادر پدر بگوید
    14ـ یک جمله درباره مکه مدینه کربلا بگوید
    15ـ جوانی تعریف کنید
    16ـ معیار برای ازدواج چه است
    17ـ یک بیت شعر قشنگ بگو
    18ـ یک ضرب ا لمثل بگوید
    19ـ صندلی داغ مجازی چه حسی بهت میده
    20ـ کدوم سو ال بیشتر داغت کرد
    21ـ یک از بهترین پست هایی که توی تالار دیدید رو لطف کنید بهمون لینک بدید
    22ـ با چرخ درخت صندوق یک جمله بساز
    23ـ چی در این تالار برایت جا لب و چی ازارت میده
    24ـ به نظر شما عشق یعنی چیه
    25ـ اگر می توانید شغلتان را به اختیار خود انتخاب کنید چه شغلی انتخاب می کردید چرا
    26ـ به نظرت از وقتی اومدی توی تالار چقدر تغییر کردی


    امیدوارم همیشه موفق باشید

  4. 8 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (دوشنبه 15 اسفند 90)

  5. #43
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    سلام من دوباره اومدم.خوش اومدم

    سلام عزیز دلم خوش اومدی دوباره قدمت روی چشمام

    اول بگو عکس من چرا شکل وقتایی که نیم ساعت بعدش امتحان دارم و تند تند کتابمو ورق میزنم شاید لحظه اخر یه چیزی بفهمم گذاشتی،؟؟

    این عکس نماد مطالعه بالا ، زیرکی ، باهوشی و ذکاوته بهار عزیزه گلم

    خوشمان امد ولی یادم نمیاد اخرین بار چند سال پیش بود که کتاب خوندم

    یه تعریف از من بکن.(چیه؟انتظار داشتی بگم یه انتقاد از من بگو)

    نگاهت به زندگی فوق العادست بهار...واقعا لذت می برم از دریچه نگاهت به زندگیت...اینو جدی

    میگم...پست ها واقعا تامل بر انگیزه


    یه انتقاد از من.

    فعلا انتقادی ندیدم و ندارم گلم

    منو تو شرکتت استخدام میکنی؟چای دوست ندارم،برام شکلات میاری؟چقد بهم حقوق میدی؟بیمه چی؟

    شما دعا کن من کارم بهتر بشه و گسترده تر بعد همه کار می کنم! واست هات چاکلت هم

    با شکلات Merc میارم :) دوست داری؟


    من ادم ان تایمی نیستم همش حداقل ده دقیقه یه ربع دیر میکنم چیکار کنم؟فعلا واسه درمون خودم ساعتمو نیم ساعت کشیدم جلو ،تو هم یه راه حل بده.(انتقادو از اینجا تقلب نکنی)

    خودتو با اجبار منظم کن! یعنی اگه جایی می خوای بری کمی زودتر راه بیفت تا زودتر برسی به

    اونجا بعد به خودت یک جایزه بده!!! بعد واسه منظم شدن کارهاتو لیست کن مثل یک چک

    لیست و واسش تایم بگذار و تیک بزن تا تو موعد مقرر کارها انجام شه! خودمم همین کار رو

    کردم!
    بهار صندلی داغه ها چرا مشاوره می گیری خواهر من

    چند تا بچه این؟بچه چندمی؟ 3 تا / آخری

    کدوم اهنگ یا فیلم برات خاطره انگیزه؟؟چرا؟

    گلنار در زمان کودکی و کارتون چاق و لاغر و خونه مادر بزرگه...واسم نوستالژیکه!

    قشنگترین فیلمی که دیدم...آواتار به خاطر موشوع جالبش!


    تو تالار هست کسی که زیاد ازش خوشت نیاد؟بر عکسش چی؟کسی که خیلی خوشت بیاد؟

    همه رو دوست دارم و از کسی بدم نمیاد ولی به خیلی ها مثل خودت ارادت ویژه ای دارم!

    فعلا بای ی ی ی

    چرا فعلا بای بای؟ ... :D یعنی بازم میخوای بیای جیز ترم کنی؟ شوخی کردم گلم...باز

    هم بیای قدمت سر چشم!



    نقل قول نوشته اصلی توسط سرافراز
    سلام بهارجان! خوبي مادر؟ چه خبر؟ مي بينم هي داري تند تند جيز ميشي! والله من سوال خاصي به ذهنم نمي رسه اما سعي مي كنم به دوگوله ام فشار بيارم يه چيزي بنويسم زياد يخ نكني!

    به به سلام علیکم و رحمت اله سرافراز بانو :) بذار اسفند بیارم دوود کنم که شما با قدومتون

    صندلی ما رو منور کردین خانوم...بابا خبر میدادی 1 قربونی می کردم دوست جونم


    - چرا ميگي من بيام روي صندلي داغ؟ عزيزم من روي صندلي سري ششم يك بار نشستم...نمي دونستي نه؟

    خوب اون موقع که من نبودم جیزت کنم اساسی خانوم خانوما! بعد هم همچنان مصرم به این

    قضیه! میخوام حال و هوات هم عوض شه


    - دوست داري همسر آينده ات چه شكلي باشه؟ چه تيپي مي پسندي؟

    ظاهر چندان واسم مهم نیست اما مرتب و منظم بودن و مناسب بودن و موجه تیپ زدن واسم

    مهمه! دوست دارم اهل کوهنوردی هم باشه و پایه باشه واسه سفر و هیجان زندگی!

    - تا حالا شده كسي ازت خواستگاري كنه خيلي از خودت پايينتر باشه حرصت دربياد؟ چطوري جوابشو مي دي؟

    آره همین ماه پیش اتفاقا پیش اومد...یکی از آقایون یکی از شرکت های مجتمعی که

    شرکت توش هست تو کار مصنوعاته و خیلی عامی ولی ثروتمند...خیلی بهم برخورده بود که

    چطور به خودش اجازه داده از من خوشش بیاد اما اصلا توجه نشون ندادم طوری که خودش

    بی خیال بشه بره..خدا رو شکر بی خیال شد! از متانت من خوشش آمده بود خوش اشتها!

    شایدم فکر کرده بود پولش این اختلاف فاحش رو جبران می کنه


    - گرمايي هستي يا سرمايي؟

    گرمایی تقریبا

    - بستني تو زمستون مي خوري؟

    اگه سنتی باشه تو همه فصول با کمال میل!

    - كدوم دانشگاه درس خوندي؟

    آزاد تهران

    - تا حالا جلوي كارمندات سوتي دادي؟

    متاسفانه بله :D

    - تا حالا شده توي يك جلسه رسمي معده ات الكي قاروقور كنه؟

    آخ گفتی سرافراز...آره...خیلی هم بده

    - بچه بودي شيطون بودي يا آروم؟

    آتیشی نبود که با دالتونا نسوزونیم :D تازه 2تا مربی هم داشتم!

    - دوست داري منو ببيني؟

    آره...خیلی زیاد!

    - اگر يه فرصتي بشه كه نامرئي بشي دوست داري بري كجا سرك بكشي؟

    تو بعضی شرکت های رقیب و جلساتشون واسه کسب اطلاعات بیشتر :D

    - ماشين داري؟ رانندگي بلدي؟

    نه هنوز چون گواهینامه ندارم و فعلا همه هستیم رو گذاشتم واسه رشد شرکت

    - بنظرت آدم 100 تا دوست معمولي داشته باشه بهتره يا يه دوست خوب؟

    معلومه...1 دوست خوب!

    - وقتي يه موقعهايي از لحاظ روحي كم مياري اولين كاري كه مي كني چيه؟

    میرم تو هوای آزاد قدم میزنم

    - چند تا منو دوست داري؟

    یک عالمه دوست جونم...خیلی از پختگی کلامت و عزت نفس و صلابتت خوشم میاد گلم!

    خب ديگه بسه...زيادم سخت نبودها! مواظب بودم زياد داغ نشي پوستت نسوزه عزيزم!

    فدای تو نازنین دختر بشم...مرسی که اومدی...دلم واسه پست های غنی و فوق العادت

    تنگ شده...داملا و دختر مهربون رو که از انزوا کشیدم بیرون! ببینم تو و آویژه رو چجوری باید

    از انزوا در بیاریم و همچنین خارپشت عزیز رو!


  6. 11 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (جمعه 21 بهمن 90)

  7. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    78
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    سلام بهار بهارم خوبی انشاءالله ؟

    وای دوباره من با 60 تا سوال ...ولی نترس ایندفعه کمتر می پرسم آخه خیلی از سوالهامو دوستان عزیزم زحمت کشیدند و پرسیدند واقعا دستشون درد نکنه منو راحت کردند...
    ولی فلسفه اسم من که چرا چشمک؟ بعدا میگم آخه خیلی طولانیه..
    اما سوالهام...
    200- صندلیت چند درجه است ؟ داغ شده؟

    1- دوست داری یکی از مسافرت هات رو بیایی پیش من ؟ و بد بگذرونی؟
    2- دوست داری که بامن بری خرید؟ و لباسهای زشت زشت بخری؟
    3- دوست داری که بیشتر از چی عکس بگیری ؟ طبیعت یا سورژه ها؟
    4- اگه خدای نکرده من بشینم روی صندلی تلافی می کنی؟
    5- یه نصیحت به من؟
    6- من دعا می کنم کارت گسترش پیدا کنه ..حاضری برای منم یه کار بدی؟
    7- اگه بهت الان زنگ بزنند و بگن که شما رو به یه جشن بزرگ با آدمهای بزرگ دعوت می کنیم ساعتش هم یه ساعته دیگه چی کار می کنی می ری؟
    8- بازم دوست داری ازت سوال بپرسم یا نه ؟
    9- جواب سوال قبلی من بدون رودرواسی بود یا نه ؟
    10- چطوری فهمیدی که من حساسم ؟ و چرا ریزبین!
    10- یه چیزی بگو که من تغییر کنم به اون چیزی که دوست داری؟

    بهارم برات آرزوی بهترینها رو می کنم

  8. 9 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (دوشنبه 15 اسفند 90)

  9. #45
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    سلام ملیکم :)

    بچه ها خواستم اعلام کنم ،به نوبت بهار شادی 1 روز بیتشر باقی نمونده
    گفتم اعلام کنم که بعدا مثله گلنوش نشه هی نگین وای نوبت بهار چه زود تموم شد ما نشد سوالامون رو بپرسیم


    بهاری بیا سوالای منو جواب بده !
    این دوستات انقد جیزت کردن من دلم سوخت واست

    1.بهار جون اگر می تونستی جنسیت خودت رو انتخاب کنی ،بازم دوست داشتی دختر باشی؟چرا؟


    2.بهار چرا زیر دامن سبزت ،شلوار سرخابی می پوشی همیشه ؟
    تو زنگ نقاشی بهار اکثرا ی دامن سبز تنشه که زیرشم ی شلوار سرخابی داره


    3.به نظرت چرا هر کسی که می خوایم بگیم بشینه رو صندلی اولش می گه من نه!
    مگه نشستن روی ی صندلی گرم و راحت بده؟

    4.بهار اگر ی پسر خوشتیب و با فرهنگ و خوش اخلاق بیاد خواستگاریت که از همه نظر ok باشه،ولی قدش از تو کوتاه تر باشه ،باهاش ازدواج می کنی؟

    5.بهار دوست داری خارج از کشور زندگی کنی؟اگه اره چه کشوری؟

    6.از آمپول می ترسی؟از سرم چی؟

    7.ترسویی یا شجاع؟از چه چیزهایی می ترسی؟

    8.بهار اگر متوجه بشی یکی از کارمندات سرکار ،همش می اد تو همدردی،بهش تذکر می دی؟یا درکش می کنی

    9.نظرت راجع به ازدواج اینترنتی چیه؟خودت حاضری به این شکل ازدواج کنی؟


    10.چه حیوانی رو دوست داری؟یعنی دلت می خواد داشتیش؟


    11.چرا کارگاه تکنولوژِی فکر رو ادامه نمی دی ؟:(

    12.بهار اگر ازدواج کنی تو خرج خونه کمک می کنی؟یا می گی خرج خونه با مرد هست؟

    13.به نظرت فرشته مهربان میشینه رو صندلی؟

    14.تو من رو یاد سرفراز می ندازی،یعنی سرفراز منو یاد تو می ندازه!فکر می کنم از نظر طرز فکر و حتی شباهت های ظاهری مثل همید!خودت چی حس می کنی؟

    15.تا حالا خواب تالار یا بچه هارو دیدی؟اگر دیدی چه بوده؟

  10. 9 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (شنبه 22 بهمن 90)

  11. #46
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    سلام بهارخانوم،صندلیت چطوره؟

    اگه می تونستی برگردی به 3روز پیش،کدوم اشتباه رو تکرارنمی کردی؟

    اگه خداهمین الان جلوت باشه وبتونی یه سوال ازش بپرسی چی می پرسی؟(سوال تقلبی)

    به نظرت چی میشه که دیگه قدیمیا تایپیک بازنمیکنند؟یعنی مشکلی ندارند؟یاخجالت می کشند؟

    درمورد دوستان زیریک جمله بگو؟

    دانوب:

    گلنوش:

    خارپشت:

    سرافراز:

    دخترمهربون:

    موفق باشی دوست من.

  12. 10 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (شنبه 22 بهمن 90)

  13. #47
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    سلام عزیزم




    به نظرت چطور می توانیم پذیرش را وارد چرخه ی زیستی خود بکنیم و فرق پذیرش با تحمل در چیست ؟

    به نظرت برای اینکه فردی لیدر باشیم باید چه کارهایی را انجام بدهیم و از انجام چه کارهایی پرهیز کنیم ؟

    به نظرت بهترین آرزویی که میشه در این لحظه برای جامعه ی بشری کرد چیست ؟



  14. 10 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (جمعه 21 بهمن 90)

  15. #48
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    چرا تو فیلم های تاریخی هنرپیشه ها کتابی حرف می زنن؟

    کدوم سریالو دنبال می کنی؟

    تو خاستگاری چی می پوشی؟

    چادری هستی؟

    داملا اسم منو جا انداخته تو منو جا نندازی.

  16. 7 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 15 اسفند 90)

  17. #49
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    سلام خانم بهار،

    اول من عذر خواهی می کنم که به علت کمبود وقت، نتوانستم زودتر سوال بپرسم و همینطور هنوز فرصت نکردم پست های قبلی رو بخوانم.

    ولی گفتم تا نوبت شما تمام نشده، کمی هم من شما رو بسوزونم :)
    امیدوارم که سوالها تکراری نباشه.

    1- به نظرت آدم موفقی هستی؟ چند نفر دیگر رو می شناسی که همسن شما باشند و اینقدر موفق باشند؟ چندتاشون دختر هستند؟

    2- به نظرت چند درصد مشکلاتی که جوانان ما دارند به شرایط جامعه بر می گردد و چند درصدش به تفکر خودشون.

    3- همیشه گفته می شود که آدم باید قانع باشه. قانع بودن رو چطور تعریف می کنی؟ اگر انسان قانع بود، اینقدر پیشرفت می کرد؟ یا ربطی ندارد؟

    4- سه نقطه قوت همدردی رو بگو.

    5- سه تا از ضعف های همدردی رو بگو و راه حل بده.

    6- برای استخدام یک فرد اول از همه به چه چیزهایی دقت می کنی؟

    7- برای پیشرفت در زمینه تخصصت چقدر از مطالب خارجی استفاده می کنی؟

    8- از Image Processing چی می دونی؟

    9- به نظرت یک متخصص نرم افزار برای یادگیری یک زبان جدید چقدر زمان احتیاج دارد؟

    10- فکر می کنی من اگر یک روز به ایران بیام و شرکت بزنم، می توانم موفق بشم؟
    پارسال به سرم زده بود وقتی مدرکم رو گرفتم برگردم. ولی بعد دیدم که ایران شرایط خودش رو دارد و من اطلاعاتم از مسائل اداری در ایران و همینطور بازار کار و ... در حد صفره! :)
    بعد هم نوع برخوردها و تفکر مردم کاملاً متفاوته.

    11- سوال فرهنگ رو دیدم راجع به کتابی حرف زدن هنرپیشه ها. حالا منم یک سوال دارم.
    چرا وقتی تو ایران فیلمهای خارجی رو دوبله می کنند، یک صداهای خاص روی هنرپیشه ها می گذارند و با یک لهجه های خاصی صحبت می کنند :)
    البته دیگه همه عادت کردند، ولی اگه دقت کنی گاهی نوع حرف زدن ها خیلی عجیب و گاهی خنده داره. مثلاً هیچ وقت تو یک فیلم ایرانی نمی بینی آدمها اونطوری حرف بزنند.

    پیشاپیش از پاسخ های شما متشکرم :)

  18. 6 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (شنبه 22 بهمن 90)

  19. #50
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: صندلی داغ سری هشتم

    نقل قول نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
    سلام خانم بهار محترم سو ا ل از شما

    سلام مجدد جناب ابراهیمی

    1ـ یه راه کنترل خشم بهم یاد بده!

    این راه رو پدرم یادم داد که خودم دارم روی اون کار می کنم! پدرم میگن هر وقت از موضوعی عصبانی شدی اون محل رو ترک کن تا خشمت باعث اتفاقات ناخوشایند نشه و همیشه به این فکر کن که با عصبانیت تو چی درست میشه!


    2ـ چه طوری میشه در زندگی پیشرفت کرد! با تلاش و کوشش زیاد

    3ـ بزرگترین کار خوبی که کردی چی بوده! اجازه بدید نگم


    4ـ مهمترین تجربه ای که در زندگیت به دست اوردی چیه!

    این حرف مولا امیرالمومنینه! :

    "اعتماد کردن به مردم قبل از آزمودنشان از ضعف ایمان است! امام علی (ع) "

    5ـ یکی از با حا ل ترین اعضا که سراغ داری کیه؟

    همشون با صفا و خوب هستن!

    6ـ یه خصوصیت خوب و یه خصوصیت بد خودتون رو بگید برامون!

    منفی : کمی حساس بودن

    مثبت : شماها باید بگین


    7ـ بهترین اسباب بازی دوران بچگی ات چی بوده!

    عروسکم فرشته :)

    8ـ لذت بخش ترین رویایی که تا حالا داشتید چی بوده!

    اینکه بتونم به تمام دنیا سفر کنم و کوه برم و عکاسی کنم البته با 1 همراه خوب

    9ـ احساسات خود را وقتی خیلی شدید می شوند چگونه کنترل می کنید احساس غم خشم نا امیدی نگرانی خوشحا لی!

    با توکل به خدا و گفتن این که "این نیز بگذرد..."

    10ـ کدام اهنگ احسان خواجه امیری دوست داری؟ سلام ای غروب غریبانه عشق

    11ـ دوست داری کنسرت احسان خواجه امیری بروید؟ بله خیلی زیاد

    12ـ اگر بری مکه اولین دعایی که میکنید؟ دعا برای ظهور منجی و نجات مردم زمین!

    13ـ یک جمله درباره مادر پدر بگوید!

    بی منت ترین محبت بعد محبت خدا محبت پدر و مادر است!

    14ـ یک جمله درباره مکه مدینه کربلا بگوید!

    مکه : خانه خدا و مرکز گردهمایی مسلمین جهان

    مدینه : شهر پیامبر و شهر غربت ائمه اطهار

    کربلا : میدان آزادگی و حریت و رهایی از بند ظلم و ستم و ایستادگی در مقابل تمامی کفر!


    15ـ جوانی تعریف کنید!

    برکه زیبای زندگی

    16ـ معیار برای ازدواج چه است؟

    انسانیت ، اخلاق و ایمان ، روحیه تلاشگری و حسن خلق ، اصالت و نجابت ، متفکر بودن!

    17ـ یک بیت شعر قشنگ بگو

    در این دنیا اگر سود است با درویش خرسند است /خدایا منعمم گردان به درویشی وخرسندی

    18ـ یک ضرب ا لمثل بگوید!

    طلا که پاکه .. چه منتش به خاکه!

    19ـ صندلی داغ مجازی چه حسی بهت میده!

    حس خوبی که تو این دنیای مجازی چقدر دوست خوب دارم!

    20ـ کدوم سو ال بیشتر داغت کرد! همه سوالات

    21ـ یک از بهترین پست هایی که توی تالار دیدید رو لطف کنید بهمون لینک بدید

    زندگی انعکاسی از رفتار شماست

    چرا من تغییر نمی کنم ؟ *:*جراحی روانی *:*

    مرنج و مرنجان

    چندتا ببخشید !روم به دیوار اگه همسرتون ....چکار می کنید ؟

    چگونگي كنترل و تعديل احساسات زجر آور



    22ـ با چرخ درخت صندوق یک جمله بساز

    با چرخ جلوی دوچرخه به صندوق پست جلوی درخت خانه خوردم!

    23ـ چی در این تالار برایت جا لب و چی ازارت میده!!!

    اینکه اینجا یک عده آدم بی مزد و منت به دیگران برای رضای خدا به دیگران کمک می کنن جالبه و اینکه بعضی بچه ها بدون قدر دانی گاهی ناسپاسی می کنن آزارم میده!

    24ـ به نظر شما عشق یعنی چی؟

    عشق یعنی معنی زندگی! بدون عشق زندگی کردن بی معناست!

    25ـ اگر می توانستید شغلتان را به اختیار خود انتخاب کنید چه شغلی انتخاب می کردید چرا؟

    همین شغلی که دارم به اختیار خودم بوده! چون آموزش و پژوهش رو دوست دارم!

    26ـ به نظرت از وقتی اومدی توی تالار چقدر تغییر کردی؟ خیلی زیاد


    امیدوارم همیشه موفق باشید

    من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم!


    نقل قول نوشته اصلی توسط چشمک
    سلام بهار بهارم خوبی انشاءالله ؟

    به به سلام چشمک عزیزم...با سوالات شما عالیم :)

    وای دوباره من با 60 تا سوال ...ولی نترس ایندفعه کمتر می پرسم آخه خیلی از سوالهامو دوستان عزیزم زحمت کشیدند و پرسیدند واقعا دستشون درد نکنه منو راحت کردند...

    خدا خیرشون بده پس :D

    ولی فلسفه اسم من که چرا چشمک؟ بعدا میگم آخه خیلی طولانیه..
    اما سوالهام...
    200- صندلیت چند درجه است ؟ داغ شده؟ مگه بوی بهار کبابی رو حس نمی کنی؟

    1- دوست داری یکی از مسافرت هات رو بیایی پیش من ؟ و بد بگذرونی؟ چرا که نه؟ :D

    2- دوست داری که بامن بری خرید؟ و لباسهای زشت زشت بخری؟

    من که فکر می کنم سلیقت عالیه و منم که عاشق خرید کردنم :D

    3- دوست داری که بیشتر از چی عکس بگیری ؟ طبیعت یا سورژه ها؟ هر 2تاش!

    4- اگه خدای نکرده من بشینم روی صندلی تلافی می کنی؟ حتما!!!!!!! :D

    5- یه نصیحت به من؟ انقدر خلق ا... رو نسوزون رو این صندلی :)


    6- من دعا می کنم کارت گسترش پیدا کنه ..حاضری برای منم یه کار بدی؟

    اگر توانمند باشی چرا که نه؟ولی سختگیرما تو انتخاب نیروهام

    7- اگه بهت الان زنگ بزنند و بگن که شما رو به یه جشن بزرگ با آدمهای بزرگ دعوت می کنیم ساعتش هم یه ساعته دیگه چی کار می کنی می ری؟

    اگه سر و وضعم اوکی باشه چرا که نه؟

    8- بازم دوست داری ازت سوال بپرسم یا نه ؟

    بپرس عزیزم :)

    9- جواب سوال قبلی من بدون رودرواسی بود یا نه ؟ بله کاملا...من با کسی رودرواسی ندارم

    10- چطوری فهمیدی که من حساسم ؟ و چرا ریزبین!

    به دلیل تاپیک هایی که میزنی!

    10- یه چیزی بگو که من تغییر کنم به اون چیزی که دوست داری؟

    من دوست دارم تو همونجوری باشی که خودت دوست داری!

    بهارم برات آرزوی بهترینها رو می کنم

    من هم همینطور گل من

    نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین 1
    سلام ملیکم

    به به سلام علیکم و رحمت ا... نازنین بانو! خوش آمدید مدیر عزیز صندلی... :)

    بچه ها خواستم اعلام کنم ،به نوبت بهار شادی 1 روز بیتشر باقی نمونده
    گفتم اعلام کنم که بعدا مثله گلنوش نشه هی نگین وای نوبت بهار چه زود تموم شد ما نشد سوالامون رو بپرسیم

    بهاری بیا سوالای منو جواب بده ! چشم بانو

    این دوستات انقد جیزت کردن من دلم سوخت واست
    فدای تو بشم که به فکرمی و هولم دادی رو صندلی :D

    1.بهار جون اگر می تونستی جنسیت خودت رو انتخاب کنی ،بازم دوست داشتی دختر باشی؟چرا؟

    بله...من عاشق دختر بودنمم چون خانوما به خدا نزدیکترن ;)

    2.بهار چرا زیر دامن سبزت ،شلوار سرخابی می پوشی همیشه ؟
    تو زنگ نقاشی بهار اکثرا ی دامن سبز تنشه که زیرشم ی شلوار سرخابی داره

    مثلا میخوام رنگ های شاد استفاده کنم :D وگرنه تاحالا اینقدر تیپ نزده بودم

    3.به نظرت چرا هر کسی که می خوایم بگیم بشینه رو صندلی اولش می گه من نه!
    مگه نشستن روی ی صندلی گرم و راحت بده؟

    این صندلی راحته واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟ :D خدا قسمتت کنه پس

    4.بهار اگر ی پسر خوشتیب و با فرهنگ و خوش اخلاق بیاد خواستگاریت که از همه نظر ok باشه،ولی قدش از تو کوتاه تر باشه ،باهاش ازدواج می کنی؟

    خوب حالا بذار بیاد بعد راجع بهش حرف می زنیم :)

    5.بهار دوست داری خارج از کشور زندگی کنی؟اگه اره چه کشوری؟

    نمیدونم...واسه زندگی ایران رو دوست دارم ولی دوست دارم همه جای دنیا رو هم ببینم!

    اما واسه زندگی بستگی به همراهانت داره...از قدیم گفتن کجا خوش است...آنجا که دل

    خوش است!


    6.از آمپول می ترسی؟از سرم چی؟ نه هیچ کدوم!

    7.ترسویی یا شجاع؟از چه چیزهایی می ترسی؟

    فکر می کنم کمی جسور هستم وگرنه چنین مسئولیت های سنگینی رو با این سن و تجربیات

    کم قبول نمی کردم...شایدم خیلی احمقم...نمیدونم


    8.بهار اگر متوجه بشی یکی از کارمندات سرکار ،همش می اد تو همدردی،بهش تذکر می دی؟یا درکش می کنی

    باید جلوی فیس بوک رفتناشونو یکی بگیره اینجا بیان لا اقل 2 تا چیز یاد می گیرن!

    9.نظرت راجع به ازدواج اینترنتی چیه؟خودت حاضری به این شکل ازدواج کنی؟

    منظورت آشنایی اینترنتیه؟ واسه شروع میتونه 1 نوع استارت باشه اما واسه شناخت ملاقات حضوری و بعد آشنایی زیر نظر خانواده ها لازمه به دور از هرگونه احساسات!

    10.چه حیوانی رو دوست داری؟یعنی دلت می خواد داشتیش؟

    لاک پشت گوش قرمز که داشتم و مرد و دیگه دوست ندارم حیوون بیارم خونه چون اذیت میشه حیوون


    11.چرا کارگاه تکنولوژِی فکر رو ادامه نمی دی ؟ واقعا شرمندم...چشم...اتفاقا جاهای خوبش

    مونده! سرم خلوت شه واسه عید تند تند مطلب میذارم!


    12.بهار اگر ازدواج کنی تو خرج خونه کمک می کنی؟یا می گی خرج خونه با مرد هست؟

    خرج خونه که با مرده و باید با این کار احساس وظیفه کنه اما من هم دوست دارم کمکی باشم اما مسئولیت مالی به عهده مدیر خانوادس یعنی مرد خونه

    13.به نظرت فرشته مهربان میشینه رو صندلی؟ امیدوارم بشینه چون خیلی ازش سوال دارم!

    14.تو من رو یاد سرفراز می ندازی،یعنی سرفراز منو یاد تو می ندازه!فکر می کنم از نظر طرز فکر و حتی شباهت های ظاهری مثل همید!خودت چی حس می کنی؟

    من ارادت ویژه ای بهش دارم و جسارت و غرورش من رو یاد خودم میندازه و حس می کنم میتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم! شاید به همین دلیل که خیلی ویژه دوسش دارم!
    البته تو و بهار 66 و داملا و آویژه و دختر مهربون رو هم همینطورها! آنی هم که عشقمه!


    15.تا حالا خواب تالار یا بچه هارو دیدی؟اگر دیدی چه بوده؟


    نه دیگه فعلا همدردی به خواب هم رخنه نکرده البته این اتفاق احتمالا به زودی می افته


    نازنین واقعا از سوالاتت لذت بردم...خیلی ازت خوشم میاد...باحال و محشری دختر! سوالاتت

    واقعا انقدر جذاب بود واسم که دوست داشتم باز ادامه بدی!

    حقا که لایق مدیریت این صندلی هستی دوست گل من و من رو یاد 22 سالگی خودم میندازی

    با اون همه شور و هیجان و درایت


  20. 11 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 22 بهمن 90)


 
صفحه 5 از 30 نخستنخست 12345678910111213141525 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.