به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: چطور نظر پسرا رو برای خواستگاری جلب کنم

    قرار نیست نظر پسرها رو برای خواستگاری جلب کنین
    چرا که اصولا خواستگار زیاد داشتن خیلی راهگشا نیست
    نهایتا باید با یک نفر ازدواج کنین، چه بهتر که این یه نفر اولین و اخرین خواستگار باشه
    چیزی که بهش نیاز دارین یه شناخت دقیق از روحیات خودتون هست
    و بعد از اون تثبیت معیارهایی که برای طرف مقابلتون باید در نظر بگیرین
    ظاهر و باطنتون باید یکی باشه، تا تنها و تنها پسری که باید، نظرش به شما جلب بشه

    در مورد اینکه به دوست اون اقا چیزی بگین یا نه
    باید بگم
    اول اینکه مطمئن باشین تک تک کلماتی رو که استفاده می کنین عینا به دوستش منتقل میکنه،
    اگه خیلی ادم درستی باشه ممکنه پیاز داغش رو زیاد نکنه
    در ثانی، شما شناخت زیادی از طرفتون ندارین، ممکنه با رو شدن قضیه، خیلی منطقی و محترمانه واکنش نشون نده
    اگه کاملا از این ادم مطمئن بودین و ضمنا واقعا ادم ویژه و نادری بود، شاید می شد یه سری راهکارها رو بهتون پیشنهاد کرد، ولی در حال حاضر شما هیچ شناختی مستندی از ایشون ندارین

    با توجه به سن و موقعیتی که از خودتون توصیف کردین، من حس میکنم بیشتر از اینکه نگران ازدواجتون باشین، دلتون می خواد از جانب بقیه و به خصوص این اقا مورد توجه قرار بگیرین
    خب این تا حدی طبیعیه
    اما قطعا منطقی نیست

    همه ما یه سری خصوصیات مثبت داریم و دلمون می خواد دائما از جانب بقیه تایید بشیم
    اگر این تایید رو فقط در خواستگاری اقایون از خودتون معنا کنین، اشتباه بزرگی مرتکب شدین


    سوال اینجاست
    ایا شما حس میکنین که برای ازدواج امادگی دارین و شناخت کاملی از خودتون دارین
    اما خواستگاری درکار نیست ؟
    یا اینکه موضوع همون نیاز به جلب توجه دیگرانه ؟




  2. 15 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (دوشنبه 17 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وابستگی پسری به پسر دیگه
    توسط mohamad79 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 فروردین 94, 17:47
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  3. پاسخ ها: 40
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اسفند 91, 14:10
  4. آیا درسته اگه مادر و خانواده پسر نه گفتن ، پسر قید عشقش رو بزنه؟
    توسط fa_karoon در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 مهر 91, 17:58

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.