سلام
دختر خوب البته برای شما ازدواج خیلی دیر نشده ( به نظر من ). اما الان که فکر می کنم راجع به خودم و اینکه من خودم را در شرایط اون آقا پسر قرار می دهم می بینم که؛ خوب در قدم اول دوست دارم خودتون یکمی به من نزدیک بشید، مثلاً ازم سر بحثی بپرسید چند سالم هست، کجا درس می خوانم، چی می خونم، برای شغل آینده چه فکرایی دارم و سوالاتی این جوری که نشون بده داری به آینده ی من می اندیشی ( و شاید بهتر باشه در قدم های اول ازم نپرسی که رنگ موهات قشنگه و ... ). این جوری احتمالاً خود من هم متوجه ی علاقهی شما می شوم.
توکل به خدا تلاشت را بکن، انشاء الله که آنچه که صلاح است اتفاق خواهد افتاد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)