نه عزیزم همه دوستی ها همینطور نیست. بستگی به دو طرف داره. کارهای ایشون برای سن ایشون واقعاً عجیبه و کاملاً بوی سو استفاده ازش میاد. و اینکه ایشون با این سن بعد از این مدت ابراز علاقه میکنه و از این حرفا می زنه کاملاً غیر عادیه و شما باید بترسی از ادامه رابطه ات.در ضمن این دوستی بدلیل همین اختلاف سنی ای غیر منطقی ای هم که با هم دارید اصلاً کار درستی به نظر نمی رسه عزیزم. ایشالله بهترین تصمیم رو بگیری گلم و کسی که لایقته و واقعاً دوست داره پیدا بشه![]()





واقعاً بعضی اوقات موقعیتها اجازه رسمی شدن به آدم نمیده. مثلاً اگه شوهرم که الان خانواده ام با کمال میل منو تقدیم ایشون کردن اگر 4 سال پیش میومد جلو جنازه ام رو هم رو دوشش نمی انداختن. اما من قبول دارم رابطه ما یک استثنا بوده و در دورو بر خودم حتی یک مورد هم اینطوری با حساب و کتابش رو ندیده و فکر نکنم ببینم اما همیشه فکر میکردم که میشه و دست خود طرفینه.

علاقه مندی ها (Bookmarks)