یه پیشنهاد دارم برات!
چرا خودت باهاش اس ام اس بازی نمی کنی؟
خودت با خط خودت این کارو کن! منظورم اینه که لحن اس ام اسات رو گاهی عوض کن.
اینجوری شاید عادتش تعدیل شه.
شایدم پیشنهادم بی فایده باشه ولی خوب! بهش فک کن!
تشکرشده 54 در 21 پست
یه پیشنهاد دارم برات!
چرا خودت باهاش اس ام اس بازی نمی کنی؟
خودت با خط خودت این کارو کن! منظورم اینه که لحن اس ام اسات رو گاهی عوض کن.
اینجوری شاید عادتش تعدیل شه.
شایدم پیشنهادم بی فایده باشه ولی خوب! بهش فک کن!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)