مرثیه سرایی احساسی عامل نا آرامی شماست
منم اگه مدام بشینم به یه موضوع فکرکنم مسلمه که نمیتونم باهاش کنار بیام وفراموشش کنم!
وقتی به یه نفر تو خیالتم حس میدی و مدام بهش فکرمیکنی خب واضحه نمیتونی از فکرش بیرون بیایی.
تنها کاریکه میتونی بکنی اینه که سعی کن فکر و ذکر و احساستو ببندی به چیزی که بدرد زندگیت بخوره.