مرسی ستاره ی عزیز
خانوادم هر چند هدایایی رو بعدش برام می خرن(و اغلب گران قیمت)اما من دور هم جمع شدن رو دوست دارم.اینکه اون روز رو شادی کنیم .یه عکس یادگاری بندازیم که منم بگم آره یادش بخیر روز تولدم بود.نه اینکه بعد چند روز یادشون بیفته.
همیشه میگم اینا این همه فیلم و عکس دارن از تولدشون اما من هیچ وقت نداشتم.