به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

Threaded View

  1. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 09:28]
    تاریخ عضویت
    1390-8-29
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    1,707
    سطح
    24
    Points: 1,707, Level: 24
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 93
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    150

    تشکرشده 157 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: !!!!!مشورت در مورد عضو شدن در فیس بوک!!!!!!

    دانوب جان سلام
    چقدر شبیه هم هستیم.یعنی شبیه یکی دو سال پیش من. ولی به خاطر خودت هم شده پیشنهاد می کنم تلاش کن این وسواس هایی که داری را کنار بگذاری.من هم مثل تو محتاط بودم. اما احتیاطی که به وسواس شباهت داشت.البته شما یک پله هم از من محتاط تری. من تو یکی دو تا سایت، به خاطر اینکه از طرف دوستام دعوتنامه اومده بود و نخواستم ناراحتشون کنم؛ عضو شدم بعد سیل ایمیلای بیخود بود که از طرف اون سایتا به دستم می رسید. بعد که حسابی کلافه شدم از اون سایتا انصراف دادم و تو رودربایستی دوستام قرار نگرفتم. تو فیس بوک دوست داشتم عضو بشم ببینم چه جوریه و شدم و الان به خاطر متن های خنده داری که بعضی از دوستام اونجا می ذارن، هر از چند گاهی می رم و کلی می خندم. البته این که اونجا چه فعالیتی داشته باشی، کلا به خودت بر می گرده. ضمناً من با وجود اینکه می دیدم ممکنه بعضی از همکارام از اینکه دعوت دوستیشون را تو فیس بوک رد کنم،ناراحت بشن باز دعوت اونها را رد می کردم. دوستی باید دو طرفه باشه منم حول و حوش 30 تا بیشتر آدمی را نمی شناسم که بتونم کلمه رفیق را بهشون خطاب کنم. تو این جور سایتا هم تنظیمات را می تونی خصوصی کنی و هر کسی بسته به میل تو می تونه به بعضی چیزا دسترسی پیدا کنه.
    حقیقتش دانوب جان اصلاً قصدم از پاسخ به پستت راهنمایی در مورد فیس بوک نبود. من تا حتی چند ماه پیش وقتی که یک خانمی را جهت ازدواج به من معرفی می کردن که برو ببین، صد تا بهانه می آوردم و یک جوری اون بنده خدا را واسه خودم بد جلوه می دادم که بتونم نرفتنم را توجیه کنم. الان به شدت از اون رفتارهام پشیمونم ضمن اینکه ترس واقعی من این بود که نکنه این دختر خانم را ببینم و ازش خوشم بیاد و ازدواج کنم و بعد بفهمم که مناسب نبوده. در واقع رفتن و صحبت کردن با یک دختر خانمی که مطمئن بودم نامناسبه برام خیلی راحتتر بود. من دارم رو خودم کار می کنم که بهتر رفتار کنم. نمی دونم ازدواج کردی یا نه ولی پیشنهاد می کنم روی خودت کار کنی تا یک روزی حسرت رفتارهای اشتباهت را نخوری. حتی اگر هم ازدواج کردی با این رفتار تو زندگیت به مشکل بر می خوری.علت نوشتن این متن هم این بود که فقط می خواستم شما احساسات بدی که من تجربه کردم و خودم مسببش بودم و از یک نوع وسواس مشترک سرچشمه می گیره را تجربه نکنی.

    خوش باشی.

  2. 3 کاربر از پست مفید siamak60 تشکرکرده اند .

    siamak60 (پنجشنبه 15 دی 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مادرشوهرم هیچوقت ازم راضی نیس!!!!
    توسط mahbube در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 08 خرداد 95, 12:04
  2. چرا من کیس مناسب ازدواج ندارم؟
    توسط sara9595 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 مهر 94, 15:49
  3. ماندن در میان دو رابطه با دوکیس و انتخاب یکی از آنان
    توسط نیروان در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 07:50
  4. هیس دخترها فریاد نمی زنند!
    توسط نوروزیان. در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 شهریور 92, 19:53
  5. فیس بوک شوهرم
    توسط نیلا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 اردیبهشت 90, 11:34

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.