سلام. بهت حسودیم میشه. یعنی من الان به همه حسودی می کنم. همه از من خوشبختترن.
کاش این چیزایی که می گی شدنی بود. کاش کاش کاش. کاش حرف می زد. نمی زنه. هیچی نمی گه. می گه قبلا گفتم بهت. با این جریانم که پیش اومده دیگه بدتر شده احتمالا. اما می خوام به حرفت گوش کنم. اصلاً تو برنامم نبود که باهاش تماس بگیرم. اما این کارو می کنم. کل دیشبو نخوابیدم. مرگمو با چشمای خودم می بینم. معده ام سوراخ شده. دارم آب میشم. کاش بود و میدید. کاش مثل همیشه کنارم بود. کاش دلداریم می داد. کاش کاش








علاقه مندی ها (Bookmarks)