به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 دی 90 [ 15:59]
    تاریخ عضویت
    1389-10-04
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,539
    سطح
    30
    Points: 2,539, Level: 30
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    152

    تشکرشده 150 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اين ازدواج عاقلانس؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط -baran-
    ممنون دوستان
    من خودمم تصميم گرفتم جوابشو ندم اخه من اصلا تحمل بي احترامي ندارم من خيلي مغرور بودم ولي نميدونم چرا تو اين رابطه انقد غرورمو شكستم،اين اقا اشتباهاتشو خيلي كم قبول ميكنه و زياد منطقي نيس من با همچين ادمي نميتونم زندگي كنم من تازه 3ماهه فهميدم بددهنه وگرنه زودتر يه فكري به حال خودم ميكردم واسم دعا كنيد تا فراموشش كنم
    _________________________

    سلام باران عزیز
    حتما بدون اینکه بیشتر وابستش بشی روابطتونو باایشون کات کن
    الان هیچی نشده این رفتارارو باهاتون داره بطور حتمی بعداز ازدواج بدتر هم میشه مرد یا زنی که خشونت داشته باشه یا بد دهن باشه به درد زندگی نمیخوره
    خیلی سخته بااین اینطور ادما زندگی کرد
    شما یه خانم محترم هستی عزت نفس داری شخصیت داری
    با یکی ازدواج گن که بهتون احترام بزاره ارزش قایل شه هم کفو باشه خانم صدات کنه نه اینکه فحشتون بده تا تحقیرتون بکنه
    باران عزیز کسی که حقیر باشه(کوچیک باشه)همه رو تحقیر میکنه
    با چشمان باز ازدواج کن ترحم نکن احساساتی عمل نکن عاقل باش روابطتو بطور سریع با ایشون کات کن به زندگی درست ورزشت ارامش اعصابت برس انشاالله خداوند بهترینهارو برات می فرسته

  2. 2 کاربر از پست مفید خودساخته تشکرکرده اند .

    خودساخته (سه شنبه 06 دی 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. قد دلخواه پسران و دختران چند هست؟
    توسط Nargesjoon در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 مهر 93, 20:08
  2. * نگاه کردن یک دختر به یک پسر به چه معناست؟!
    توسط hektor در انجمن تردید در ارتباط دختر و پسری
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 23 مهر 89, 03:37
  3. +اقا پسرها:نحوه ی ابراز عشق و احساسات چگونه هست؟
    توسط mohabat در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 آبان 87, 19:52
  4. +دختر بزرگتر از پسر.غلط یا درست؟
    توسط نازبارون در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 مهر 87, 10:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.