_________________________نوشته اصلی توسط -baran-
سلام باران عزیز
حتما بدون اینکه بیشتر وابستش بشی روابطتونو باایشون کات کن
الان هیچی نشده این رفتارارو باهاتون داره بطور حتمی بعداز ازدواج بدتر هم میشه مرد یا زنی که خشونت داشته باشه یا بد دهن باشه به درد زندگی نمیخوره
خیلی سخته بااین اینطور ادما زندگی کرد
شما یه خانم محترم هستی عزت نفس داری شخصیت داری
با یکی ازدواج گن که بهتون احترام بزاره ارزش قایل شه هم کفو باشه خانم صدات کنه نه اینکه فحشتون بده تا تحقیرتون بکنه
باران عزیز کسی که حقیر باشه(کوچیک باشه)همه رو تحقیر میکنه
با چشمان باز ازدواج کن ترحم نکن احساساتی عمل نکن عاقل باش روابطتو بطور سریع با ایشون کات کن به زندگی درست ورزشت ارامش اعصابت برس انشاالله خداوند بهترینهارو برات می فرسته![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)