به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26
  1. #21
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: دلخوری از خانواده همسر به خاطر عدم حمایت(غصه از درون .گریه در تنهایی)

    گویی ما عادت کردیم که گاه در میان نعمتهای اساسی و آرامش بخش زندگیمون . یاد نداشته ها بیافتیم . اونم نداشته های غیر اساسی .... واقعاً می ارزه بخاطر اونچه اساسی نیست داشته های اساسی رو نادیده بگیریم ؟؟؟؟؟

    عزیزم

    می دونی اگه به این رفتار و افکارت ادامه بدی چه پیامدی داره ؟

    احساس حقارت و ناتوانی را در همسرت ایجاد می کنی . به اندازه ای که دوستت داره رفته رفته از خودش ناراضی خواهد شد . حس می کنه خانواده مناسبی نداره و این ناامیدش می کنه و در مقابلت احساس مرد بودنش رفته رفته ضعیف میشه ..

    این حالات و رفتارهایت اگر ادامه پیدا کنه ( حتی اگر به زبان نیاوری اما در درونت باشه ) یک موج منفی منتقل می کنی که نه تنها به همسرت سرایت می کند . بلکه غبار این موج منفی روی اشیاء خونه هم می نشینه و ... به مرور حتی خودت هم احساس می کنی فضای خونه دلگیره چه رسد به همسرت . ... یعنی به مرور نشاط از خون هات میره که از عوارض این رخت بر بستن نشاط دیگه من نمیگم خودت فکر کن و مطالعه کن .

    اوائل همسرت به تو دلداری میده ، آرامت می کنه و بهت قول میده خودش جبران کنه ... اما ادامه دادن شما باعث میشه >>> خسته بشه و ارزشت پیش چشمش کمتر و کمتر بشه و دیگه جایگاه کنونی را نداشته باشی . و این بین شما فاصله ایجاد می کنه و ..... باز هم خود بخوان حدیث مفصل اثر این فاصله را .

    عزیز دلم بدان :

    اینکه تو و همسرت به هم عشق می ورزید ،
    اینکه از هم راضی هستید ،
    اینکه در کنار هم آرامشی عمیق دارید ،
    اینکه دلتون برای هم می تپه
    اینکه تلاشی همپا دارید و با هم زندگیتون رو می سازید
    اینکه همسرت واقعاً یک مرد تمام عیاره که روی پای خودش ایستاده و از خانواده کمک نگرفته
    اینکه می تونی به این مرد با اطمینان تکیه کنی
    اینکه در کنار او امنیت خاطر نداری
    اینکه مرد قدر ناشناسی نیست
    اینکه بهت محبت داره و احترام و ارزش برات قائله
    و ........


    نمونه های دیگه ای از داشته هایت ، دنیا دنیا می ارزه به اینکه یکی از این ها نباشه و عوضش انگشتر نشان آنچنانی و ...... نصیبت می شد .
    حاضری یکی از این بندها خط می خورد و عوضش اونچه غصه اش را می خوری برات انجام می شد ؟

    دست این کودک ناز نازی درونت رو بگیر و بنشونش و بقیه لیست داشته هایت را در پست بعدی خودت براش تکمیل کن .

    یعنی منتظرم پریماه بنویسه .

    اینکه ..........
    اینکه .........
    اینکه ..........
    اینکه ..........
    .
    .
    .
    .
    . می ارزه
    به اینکه .........
    و اینکه ...............
    و اینکه .............


    منتظرم ها خوب خوب تمرکز می کنی و همچین لیستی تهیه می کنی .

    .

  2. 7 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (سه شنبه 29 آذر 90)

  3. #22
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1389-3-03
    نوشته ها
    309
    امتیاز
    4,602
    سطح
    43
    Points: 4,602, Level: 43
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    953

    تشکرشده 977 در 191 پست

    Rep Power
    48
    Array

    RE: دلخوری از خانواده همسر به خاطر عدم حمایت(غصه از درون .گریه در تنهایی)

    اینکه ..عاشق همسرم هستم باتمام وجودم
    اینکه...روزی هزار بار خدارو به خاطر این هدیه الهی شکر میکنم.وخداروشکر میکنم که گذشته ی قبل ازدواجمو رهاکردم.
    اینکه...توی مهربونی حرف نداره
    اینکه..خیلی دوستم داره
    اینکه...واقعا درکنارش احساس خوشبحتی میکنم..
    و........................
    ممنون دوستای گلم...خیلی مهربونین
    گل بیرنگ عزیزم آره ..خودم هم وقتی به گذشته فکر میکنم میبینم الان خدا چه نعمتی به من داده ..خدایا شکرت
    در مورد مسائل مالی یه شب نشستیم و باهم حرف زدیم.نتیجه این شد تمام چک ها و اقساط رو همسرم با حقوقش کامل بده و اگر کم اومد(که تا عید امسال باتوجه به پیش بینی که کردیم حتما کم میاد) من پرداخت میکنم.
    البته شرایطش الان به نسبت خیلی خوبه.چون تنهایی در عرض دقیقا یه سال هم تونست مخارج عروسی رو بده هم پول رهن خونه و شروع زندگی مشترک..البته منم کمکش کردم اما وقتی که میدیدم واقعا کم آورده...
    راستی من دو سه روز پیش به همسرم پیشنهاد دادم با پس اندازم برم طلا بگیرم.و باهم رفتیم و من با پول خودم یخورده طلا خریدم...توی این فکر هستم که سکه بخرم یا نه..
    شما چیکار کردی گلم؟

  4. 9 کاربر از پست مفید پریماه تشکرکرده اند .

    پریماه (چهارشنبه 30 آذر 90)

  5. #23
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: دلخوری از خانواده همسر به خاطر عدم حمایت(غصه از درون .گریه در تنهایی)

    پریماه جان

    به نظرم تاپیکت به نتیجه رسیده ... نه ؟

    اگر چنین است و دیگه تحت عنوان تاپیک راهنمایی نیاز نداری که جزء به نتیجه رسیده ها اعلامش کنیم .

    منتظر پاسخت هستم .


    .

  6. #24
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1389-3-03
    نوشته ها
    309
    امتیاز
    4,602
    سطح
    43
    Points: 4,602, Level: 43
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    953

    تشکرشده 977 در 191 پست

    Rep Power
    48
    Array

    RE: دلخوری از خانواده همسر به خاطر عدم حمایت(غصه از درون .گریه در تنهایی)

    ممنون فرشته عزیز.خیلی احساس آرامش میکنم.فکر میکنم زیادی داشتم بهونه گیر میشدم.خوب وقتی تلنگر زدین....ممنون ...پایان تایپیکمو اعلام میکنم . از همه ی دوستای عزیزم ممنون

  7. کاربر روبرو از پست مفید پریماه تشکرکرده است .

    پریماه (سه شنبه 29 آذر 90)

  8. #25
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: دلخوری از خانواده همسر به خاطر عدم حمایت(غصه از درون .گریه در تنهایی)

    پریماه جون از ایجاد تاپیکت خیلی ممنونم به منم که تو موقعیت تو هستم خیلی کمک کرد.

  9. #26
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: دلخوری از خانواده همسر به خاطر عدم حمایت(غصه از درون .گریه در تنهایی)

    این تاپیک به نتیجه رسید .

    موفق باشی پریماه عزیز

    .


  10. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (سه شنبه 29 آذر 90)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. غصه های یه دختر به ظاهر شاد
    توسط t@r@neh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 بهمن 96, 02:44
  2. غصه هایی که نباید تازه ازدواج کرده ها بخورند
    توسط veis در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 آذر 92, 13:04
  3. به زندگی فکر کنید ولی هرگز برای آن غصه نخورید
    توسط کیمیا نجات در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 مهر 92, 12:03
  4. با غمها و غصه ها و ترسهایت چه می کنی ؟
    توسط طاهره در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 17 اسفند 87, 18:11

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.