به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 دی 90 [ 21:12]
    تاریخ عضویت
    1390-8-08
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,187
    سطح
    18
    Points: 1,187, Level: 18
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم آب میشوم کاری از من بر نمیاد مطمئنم خیانت در کاره

    نقل قول نوشته اصلی توسط شب نم
    عزیز من این همه گفتیم اشتباه کردید عروسی را خودتون گرفتید

    اشتباه کردید این همه کمک مالی کردید خونه خریدید ماشین دادید و ...

    باز میگی از برادرم قرض کنم بدم شوهرم بده ...


    شما فقط یه جا میخواستید که حرف بزنید. در جواب پست دوستان فقط ی سری درد دل میکنید و ...

    [size=large]به جوابها دقت کن. به راه حال ها فکر کن
    [size=large]اینقد آویزون نباش. منت نکش ...... با پول شوهرت برنمیگرده
    [/size][/size]

    سلام عزیزم منم با شب نم جان کاملا موافقم ا
    گر شوهرت میخواد بره بگذار تا بره تا وقتی برای نگه داشتنش متوصل بشی به کوچک کردن شخصیتت به چشمش نمیای دیده نمی شی
    عزیزکم اگر بارداری پس به دوران بارداریت فکر کن مادر من میگه دوران بارداری شیرینترین دوران برای یک مادر پس تلخش نکن تازه برگ برنده دست تو با کمی سیاست زنانه میتونی شوهرت و علاقه ان به خودت برگردانی خدا به تو الا یک امانتی کوچلو یک فرشته معصوم داده پس امانت دار خوبی باش و به نقاط مثبت خودت فکر کن نقاط مثبتی که تو داری و ان خانم نداره
    منم برات دعا میکنم تا مشگلت حل بشه


    عزیزم شاید دادن این پست در اینجا بی مفهوم باشه اما من وقتی خیلی احساس دلتمگی میکنم میرم پیش بابام اخه من بابی هستم بعد بابام برام این شعر میخونه من دلم ارام میشه
    خدا کنه برای شما موثر باشه
    لالا یت می کنم خوابت نمیاد
    بزرگت کردم و یادت نمیاد
    الا لا لا تو را دارم
    چرا از بی کسی نالم ؟

    لالالالاگل آلاله رنگم

    لالالالا رفیق روز تنگم

    خوابت کنم من
    علی گویم و بیدارت کنم من
    گل سرخ منی زنده بمونی
    ز عشقت می کنم من باغبونی
    تو که تا غنچه ای بویی نداری
    همین که گل شدی از دیگرونی
    لالالالا گلم باشی تو درمون دلم باشی
    بمونی مونسم باشی به
    وقت پیری عصای دستم باشی
    یه وقت بیدار نشی از خواب قصه
    یه وقت پا نزاری تو شهر غصه
    لالایی کن مامان چشماش بیداره
    مثل هر شب لولو پشت دیواره
    لالالالا گلم باشی
    انیس و مونسم باشی
    بیارین تشت و آفتابه
    بشورین روی شهزاده
    که شاهزاده خداداده
    همون اسمش خداداده
    [/align]

  2. 2 کاربر از پست مفید hasti jon تشکرکرده اند .

    hasti jon (یکشنبه 27 آذر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.