به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 55
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 مهر 91 [ 14:39]
    تاریخ عضویت
    1390-9-24
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    917
    سطح
    16
    Points: 917, Level: 16
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: متأهلم. به یکی علاقه مند شدم چیکار کنم؟

    ]آفت زندگیه از خودتون دورس ش کنین!!!!!!!!!!
    به همسرتون فکر کنین... خودتونو جای اون بزارین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. 3 کاربر از پست مفید mdmom تشکرکرده اند .

    mdmom (پنجشنبه 24 آذر 90)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 خرداد 92 [ 22:54]
    تاریخ عضویت
    1390-4-19
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,523
    سطح
    22
    Points: 1,523, Level: 22
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    88

    تشکرشده 90 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: متأهلم. به یکی علاقه مند شدم چیکار کنم؟

    سلام
    همه گفتني ها رو دوستان مهربون و دلسوز عزيز تا حالا گفتن.من فكر ميكنم شما اصلا خودتون هم نمي دونيد دنبال چي هستيد.خودتون جواب سوالهاتونو مي دونيد.نوع عشق ورزي به كسي كه شريك زندگيتونه با كس ديگه قطعا بايد فرق داشته باشه.خلاصه بگم برادر يه چرخي توي همين سايت بزن و سرنوشت افراد مشابه خودتو بخون.تا دير نشده از اين وضع خودتونو نجات بدين.عمر آدما كفاف كسب همه تجربه ها رو نميده و بايد گاهي از سرنوشت بقيه عبرت بگيريم.
    با آرزوي موفقيت

  4. 5 کاربر از پست مفید setareh soheil تشکرکرده اند .

    setareh soheil (جمعه 28 بهمن 90)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 بهمن 90 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1389-5-27
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,844
    سطح
    25
    Points: 1,844, Level: 25
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: متأهلم. به یکی علاقه مند شدم چیکار کنم؟

    سلام اقای دوستی عزیز
    به جون هرکی که تواین دنیادوسش دارید ازتون خواهش میکنم دوراون خانومو درهرصورتی که خودتون میدونیدخط قرمزبکشید من بجای خانومتون باشم دیوونه میشم حتی نمی خوام لحضه ای تو این دنیازندگی کنم.
    تمنا میکنم داداش گلم...تموش کنید...

  6. 3 کاربر از پست مفید pante a تشکرکرده اند .

    pante a (چهارشنبه 17 اسفند 90)

  7. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 اسفند 90 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1390-9-15
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,165
    سطح
    18
    Points: 1,165, Level: 18
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: متأهلم. به یکی علاقه مند شدم چیکار کنم؟

    من واقعا پشیمون شدم که چرا اینم مطلب رو اینجا نوشتم چون می بینم که خیلی از افراد مخصوصا اعضای فعال بجای راهنمایی سریع روی آدم قضاوت می کنن و ابا ندارن اگه طرف رو خائن ، ضعیف و بی اراده بخونن وقعا برای این برخورد متاسفم راهنمایی های روتین رو خودم بلدم فقط از یه جا کپی پیست شدن و معدودی هم صادقانه قصد کمک داشتن اما در هر حال نتیجه نداد بیشتر دوست داشتم با یکی درد دل کنم که گویا اینجا جاش نیست اینقدر تو خودم می بینم که هر زمان بخوام کاری رو انجام بدم بتونم اما حرف این بود که قانع کردن خودم رو بلد نیستم شما حرف از خیلی چیزها می زنید که نمی دونید در شرایط من نیستید و بازخوردهای زندگی منو ندارید پس لطفا بی جهت نگید همسر من چه طوریه وقتی خیلی وقت ها جوابی که باید رو ازش نمی گیرم
    من دیگه به این نتیجه رسیدم که هیچ کی تو این دنیا درد آدم رو نمی دونه حتی همسرم حنی اون خانم حتی شمایی که ادعا مشاوره و رفاقت دارید و متاسفم که در این شرایط زندگی می کنم

    ما مرد ها تا دهمون رو باز می کنیم انتقاد کنیم برچسب هوسران و دله بهمون می خوره اما خانم ها هرجا بشینن و هر چی می خوان پشت سر و حتی جلوی روی ما بگن حق دارن و همه براشون دل می سوزنن

  8. کاربر روبرو از پست مفید dosti تشکرکرده است .

    dosti (جمعه 25 آذر 90)

  9. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 دی 91 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1390-5-07
    نوشته ها
    148
    امتیاز
    1,840
    سطح
    25
    Points: 1,840, Level: 25
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    284

    تشکرشده 284 در 111 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: متأهلم. به یکی علاقه مند شدم چیکار کنم؟

    سلام

    به نظر من اگه خواسته هایی از همسرتون دارید و جوابی ازش نمیگیرید باید دنبال این باشید که چطور این خواسته ها رو به نحوی به همسرتون بیان کنید که جواب مناسبی بگیرید و برای این هم باید زمان صرف کنید .

    یکمی بیشتر مطالعه کنید . زمانی رو که شما برای این شناخت صرف میکنید ، مطمئن باشید نتیجه بهتری دریافت میکنید از اینکه بخواهید خودتونو درگیر یه رابطه سطحی بکنید .

    توی همین سایت هم مقالات جالبی در همین زمینه میتونید پیدا کنید .

    تنها راه حل مشکلتون فقط همینه که کیفیت زندگی مشترکتون رو بالاتر ببرید .


  10. 4 کاربر از پست مفید matin_alone تشکرکرده اند .

    matin_alone (جمعه 25 آذر 90)

  11. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: متأهلم. به یکی علاقه مند شدم چیکار کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط dosti
    اینقدر تو خودم می بینم که هر زمان بخوام کاری رو انجام بدم بتونم اما حرف این بود که قانع کردن خودم رو بلد نیستم شما حرف از خیلی چیزها می زنید که نمی دونید در شرایط من نیستید و بازخوردهای زندگی منو ندارید پس لطفا بی جهت نگید همسر من چه طوریه وقتی خیلی وقت ها جوابی که باید رو ازش نمی گیرم
    من دیگه به این نتیجه رسیدم که هیچ کی تو این دنیا درد آدم رو نمی دونه حتی همسرم حنی اون خانم حتی شمایی که ادعا مشاوره و رفاقت دارید و متاسفم که در این شرایط زندگی می کنم

    دوست عزیز انقد ناراحت نشید.هیچ ادمی بدون خطا و اشتباه نیست.ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم.کسی نمیخواد به شما برچسب بزنه.و ما از پشت کامپیوتر نمیتونیم شما و زندگیتون رو ببینیم.تنها کاری که میتونیم اینه که تمام احتمالات رو بهتون یاداوری کنیم.
    حرف خودت نشون میده از زندگی با همسرت رضایت کامل نداری.اما برای هر مشکلی راه حلی هست.اول مثل یه پزشک باید درد رو درست تشخیص بدی بعد درمان.

    ادما کاری که انجام میدن یا به صلاحشونه یا به نفعشون.یاد این خانوم یا فراموش نکردنش چه مصلحت یا منفعتی برای شخص شما (بدون در نظر گرفتن زنت) داره؟
    بهتره پست قبلیم رو دوباره بخونی و به سوالم جواب بدی.
    یک دلیل بیار که چرا نباید فراموشش کنی؟
    بودنش چه حسنی برات داره؟




  12. 7 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (جمعه 06 مرداد 91)

  13. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 آذر 91 [ 15:41]
    تاریخ عضویت
    1390-8-02
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    1,745
    سطح
    24
    Points: 1,745, Level: 24
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    393

    تشکرشده 401 در 117 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: متأهلم. به یکی علاقه مند شدم چیکار کنم؟

    برادر گرامی در مورد اینکه چجوری خودتو قانع کنی فکر می کنم به این صورت که به خودت اجازه این کارو نده توضیح
    ما از سه بخش تشکیل شدیم بالغ والد کودک شما ببین بالغت بهت چی می گه ایا این کارت درسته و باز ببین ایا این خواسته از کودکت نیست یه مثال می زنم که منظورمو متوجه بشی و ناراحت نشی
    مثلا صبح ها بعضی موقها ادم دلش نمی خواد بلند بشه و بره سر کار این خواسته کودک ماست اما بالغمون یه نهیب میزنه و بلند میشه
    به نظرم خواسته های احساسی نابجا برا کودک ماست
    لطفا به کودکت که ناراحته این اجازه رو نده و مطالعاتو بیشتر کن در روابطت با همسرت بیشتر وقت بزار
    این اجازه رو به خودت نده .
    ایا به نظر خودتون که تو زندگیتون مشکل دارید ادم با بوجود اوردن یه مشکل دیگه مشکلشو حل میکنه . نظراتم شخصی می باشد اگر ناراحت شدید قبلش معذرت .

  14. 2 کاربر از پست مفید جان سخت تشکرکرده اند .

    جان سخت (دوشنبه 28 آذر 90)

  15. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 26 آذر 90 [ 14:48]
    تاریخ عضویت
    1390-9-26
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    862
    سطح
    15
    Points: 862, Level: 15
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: متأهلم. به یکی علاقه مند شدم چیکار کنم؟

    برادر محترم اگر بتوانی که دوست داشتن فرد مورد علاقه رو فقط در یک حدی که نه در روابط با همسرت مشکلی ایجاد شود و این دوست داشتن باعث نشود که شما با خانم مذکور رابطه ای داشته باشی به نظر من اشکالی ندارد.هر کسی میتواند یه نفر دیگررو دوست داشته باشد ولی خیلی جالبه که میدونید که با ان خانوم نمیتونین رابطه داشته باشین.آيا به داشتن رابطه با اون خانوم هم فکر میکنید اگر روزی فکر کنید که با اون خانوم میتونید رابطه داشته باشین رابطه ایجاد میکنید؟ویا حتی ازدواج میکنید؟

    االبته این دوست داشتن ها زود گذره.چند وقته که به ایشون علاقه مندید؟
    من فکر میکنم که خیلی زود علاقه ی خود را به اون خانم از دست میدهید.چون خودتون هم میدونید که بهش نمیرسی.آیا احساس میکنید که ایشون به شما علاقه دارن؟

    فقط همین مورد بوده؟این احساس رو قبلا نسبت به کسی دیگر هم داشتید؟

  16. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 دی 90 [ 21:12]
    تاریخ عضویت
    1390-8-08
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,187
    سطح
    18
    Points: 1,187, Level: 18
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: متأهلم. به یکی علاقه مند شدم چیکار کنم؟

    سلام برادر عزیزم
    نمیدانم میای باز جواب پستات بخونی یا نه اما من و نظرم اینه که هر ادمی میتونه دوست های خوبی در کنار زندگیش داشته باشه جنسیت دوست مهم نیست مهم اینه که دوست خوب بتونه زمانی که تو فانوس زندگیت گم کردی کمکت کنه و پیداش کنی.
    ببین من اعتقادم و با توجه به ان چیزهای که پیرامون انسانها میبینم اینه که یک فردی که وارد زندگی مشترک میشه بی دلیل دنبال کسی دیگه نمیره من بر خلاف دیگران میگم بشین اول دلیلت از اینکار با خودت مشخص کن ببین چرا این خانم بهت ارامش میده و بعد ارتباط خودتون مدیریت کن و همان نوع ارتباط با همسرت داشته باش ببین از کدام جواب بهتر و بیشتری میگیری اگر همسرت حساس نیست میتونی باب این دوستی به همسرت هم منتقل کنی که البته با سختی و مشگلات خودش همراه اما اگر دوستی سالم و پاکی باشه شدنی دقیقا مثل دوستی های در دانشگاه که همکلاسی ها با هم دارند من مطمئنم که بعد از مدتی خودتان سرد میشوید
    موفق و مؤید باشید از بچه های تالار هم ناراحت نشوید انها به عینه همراه های خوب و قابل اعتماد هستند

  17. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 فروردین 93 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1390-6-01
    نوشته ها
    193
    امتیاز
    2,322
    سطح
    29
    Points: 2,322, Level: 29
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    646

    تشکرشده 658 در 179 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: متأهلم. به یکی علاقه مند شدم چیکار کنم؟

    [align=justify]توی تالار کسانی بودن که مشابه مشکل شمارو داشتن
    لینکشونو براتون میزارم
    ازدواج دوم با وجود داشتن یک همسر
    دوباره چرا؟
    البته شاید بگید اینا مربوط به ازدواج دوم هست و به مشکل من مربوط نمیشه اما این موارد هم از همین علاقه ها شروع شده و به اینجا رسیده، باتوجه به علاقه ای که در شما بوجود اومده و میگید نمیتونید فراموش کنید بعید نیست اگر همینطور پیش برید چند وقت دیگه به شرایط مشابه این تاپیک ها برسید.
    هیچ علاقه ای خودبه خود بوجود نمیاد (که اگر اینطور باشه یه احساس کاذب بیشتر نیست) و یه علتی داره، شما فاعل این علاقه هستین پس منفعلانه برخورد نکنین، طوری وانمود یا تلقین به خودتون نکنید که نمیتونم فراموشش کنم، کسی نیومده این علاقه را به شما تقدیم کنه شما با اراده خودتون علاقه مند شدین پس از همون اراده آزادتون در جهت یافتن علت و حل مسئله پیش اومده استفاده کنید. [/align]


  18. 4 کاربر از پست مفید pk1365 تشکرکرده اند .

    pk1365 (شنبه 26 آذر 90)


 
صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.