فقط به عنوان یک زن که خودش شوهری مثل شما داره میتونم بگم نکنید با ما این بازی نکنید اگر ما هم حتی دوستی ساده تر و پاکتر از اینها داشته باشیم شما قبول میکنید اگر جذب همه چی ان زن شدید پس چرا زنتان طلاق نمیدید اگر زنتان دوست دارید چرا دنبال این حرفهایید فکر این کنید که خانمتان با دلی مملو از عشق و اعتماد داره میجنگه درس میخونه انوقط شما وقتی که متعلق به ان...... با عذاب وجدانتان چکار میکنید الا رابطه اتان کم مطمئن باشید فردا بیشتر و پررنگتر میشه من برای خانمتان متاسفم








علاقه مندی ها (Bookmarks)