سلام نازنین
راستش خیلی ناراحت شدم که آخر کارت به اینجا رسید
چقدرم هم خودت رو این در اون در زده بودی که یه ازدواج موفق داشته باشی
اما باید نیمه پر لیوان رو بقول دوستان دید
همین که تونستی همین اول راه همراهت رو بشناسی باید خدارو شاکر باشی
انشالله خدا با نفر بعدی عوض همه اینارو درمیاد
دیگه غصه نخور
اینکه گریه کردی مهم نیست .وقتی قرار هست دیگه هیچوقت اونرو نبینی و رابطه نداشته باشی چه فرقی میکنه
یا اگه وقت تموم شدن صیغه بهمن هست,
توی یه چشم بهم زدن میبینی که تموم شده
چقدر خوبه که خانوادت اینقدر حامی تو هست
انشالله سایشون همیشه بالا سرت باشه......
بنظر من که نیاز نیست رابطه رو نگه داری که یوقت بعدا نگی شاید درست میشد.......
این آقا نشون داد که درست نمیشه
اگه قرار بود اصلاح بشه و خوب بشه توی این مدت میشد
همین که از تصمیم تو به جدایی هیچ عکس العمل نشون نداد , یعنی همون بهتر که این آقا رو ول کردی
حتی اینقدر به خودش زحمت نمیده که بدونه مشکل چی هست و بخواد که تلاشی کنه برای تغییر.....
فکر میکنه چون مرد هست تو باید خودتو تغییر بدی که با اون ست بشی
بهرحال دعا میکنم بتونی با کمک خدا از پس این مشکل بربیای











علاقه مندی ها (Bookmarks)