به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 196

Threaded View

  1. #4
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1387-10-24
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    13,263
    سطح
    75
    Points: 13,263, Level: 75
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 387
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    285

    تشکرشده 346 در 110 پست

    Rep Power
    33
    Array

    RE: نت برداری از همدردی (2)

    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
    سلام fnh63

    در دنیا همه چیزهایی که می گویی هست...
    اما عزیزم واقعا آیا هیچ چیز جالب دیگری نیست؟

    اگر تصور می کنی، نه هیچ چیز جالبی نیست!!!
    پس حداقل تو ای عزیز لبخندی به لب خسته ای بنشان.
    یا دستی افتاده را بگیر.
    یا فرد تنهایی را انیس باش.
    یا اشک غمینی را با سر انگشتان نوازشت پاک کن.
    یا جراحت قلبی را التیام بخش.
    یا نوازش خود را از همنوعان خود دریغ نکن.
    و یا.....

    آری منهم از راست نرنجم... ولی... جز اینها را یا باید دید یا باید به بضاعت کوچک خود بیافرینیم.
    من نمی توانم کودکان گرسنه آفریقایی را سیر کنم.
    من نمی توانم ضجه کودکان فلسطینی را آرام کنم.
    جلوی قتل و تجاوز را هم نمی توانم بگیرم.
    آمار طلاق را هم مستقیما نمی توانم پائین بیاورم.
    اما نمی توانم منفعلانه و بی تفاوت و با نا امیدی نظاره گر باشم.
    من حداقل وظیفه خود را که می دانم و می فهمم و می توانم انجام می دهم.
    لبخند را خروار خروار به لبان والدینم می نشانم.
    کانون خانواده ام را پرعشق و گرم سازم
    سعی می کنم دوستانم را مونسی با معرفت باشم.
    همنوعانم را شنونده ای آرامبخش گردم.
    و ارزش انسانی را فریاد کنم، که تا نانگه کمیت بالای ظلم ، کیفیت والای انسانی را نخشکاند.

    من هم به استقبال سال نو می روم.
    اما اجازه می دهم چون طبیعت بکر، در دست خداوند قادر مهربان دوباره برویم...
    و سرمای یخ زده وجودم دوباره با روح لطیف بهاری سرسبز گردد.
    امید را از تنه خشک درختانی یاد گرفته ام که فصل بهار وجودشان سراسر گل و شکوفه می شوند.
    می خواهم با طبیعت آشتی کنم.

    با طبیعت سبز شوم
    و با طبیعت رشد کنم.


    پس بیاییم به جای لعنت به تاریکی ، هر کداممان در اطراف خود با شمعی محفلمان را روشن سازیم...
    همه ما نیاز به نور امید داریم....

  2. 14 کاربر از پست مفید ساقی تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 19 اسفند 92), morteza2487 (یکشنبه 13 اردیبهشت 94), کاغذ بی خط (جمعه 16 اسفند 92), ساقی (پنجشنبه 10 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.