Sciعزیز
درست حدس زدید ....من همسرم رو و زندگیم رو خیلی دوست دارم.....فقط دعا کنید که اونهم من رو دوست داشته باشه وزندگیمون حفظ بشه...به امید خدا
ممنون از پیگیری.همدردی.همراهی و دلسوزی شما دوست عزیز
درمورد تنهاییم هم درست حدس زدید...تنها و دلشکستهوبغضی که هر ۵دقیقه میترکه....ولی من امیدم به خداست...










علاقه مندی ها (Bookmarks)