سلام
من فقط میگم میترسم از آینده این رابطه و دلبسته شدن این دختر خانوم
دقیقا مشابه مورد شما رو دیدم و خودم هم به نوعی تجربه برخورد با یه آدم احساسی رو داشتم که متاسفانه من قبول کردم در حد رابطه خواهر برادری با اصرار فراوان ایشون و ای کاش آینده این ارتباط محدود 3 ماه رو میدیدی..
زندگیم رو خراب کرد بخاطر وابستگیش..
وابستگی ای که منم توش مثل شما هیچ نقشی نداشتم...
دوستانه بهت گفتم که می ترسم....








علاقه مندی ها (Bookmarks)