سلام . من دختری 24 ساله هستم مدت 2 سال با یکی از هم دانشگاهی هایم که 25 سالش است . دوستم. البته اینم باید بگم که الان درسم تمام شده و هرکدام تو 2 تا شهر مختلف زندگی می کنیم. که این خیلی سخته . مهمترین مشکل من بحث بدبینی دوست پسرومه که خیلی اذیتم میکنه البته تا یه جاهایی تقصیر خودمم بود ولی دیگه از حد میگذره . دوستم به هر موضوعی گیر میده مثلاً اگر کسی نگام کنه میگه تو نگاش کردی که اونم داره تو رو نگاه میکنه و با حرف های رکیک شروع به توهین میکنه . و تمام مسایل گذشته رو هم پیش میکشه و کلی حرفهای بی ربط میزنه و وقتی عصبانی میشه کنترلش دست خودش نیست و نمیدونه داره چیکار میکنه درسته بعدش پشیمون میشه ولی دیگه کار از کار گذشته و همیشه هم تقصیرا رو میندازه گردن من درسته خیلی دوستش دارم و اونم من رو خیلی دوست داره ولی این کاراش خیلی داره عذابم میده . چندبارم فکر جدا شدن به سرم زده ولی نمیتونم دلم نمیاد میشه راهنماییم کنید .