به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 59
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 اسفند 90 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1390-6-15
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    1,271
    سطح
    19
    Points: 1,271, Level: 19
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    229

    تشکرشده 230 در 69 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    اصلا مگه میزاده من باهاش صحبت کنم. زمگ می زنم جواب میده ها اما میبینه کار مهمی ندارم میگه اون کار داره و باید بره.
    چرا یه جور خودتو نشون میدی که کار مهمی نداری؟ اینهمه چیزای مهم که میتونی راجبش صحبت کنی مهمتر از همه آیندتون.
    میدونه واقعاً دوستش دارم و هرکاری واسش می کنم. قبلا هم ثابت کردم.
    شاید بازم لازمه ثابت کنی آخه خیلی کارای دیگه هم کردی که اون چیزایی که قبلا ثابت کردی رو بردی زیر سوال.
    فقط یک دوست داره که شهر دیگه دانشجوست . واسط دوستی ما هم اون بوده. خیلی باهاش حرف زدم . اونم با خانومم صحبت کرد. اولا که قهر کرده بودیم می گفت خیلی شاکیه و نمی ذاره در مورد من صحبتی بشه. اما این اواخر که اومده بود و باهاش صحبت کرد می گفت که الان خیلی نرم شده و دیگه در حد انفجار شاکی نیست .و گفته: من می دونم و مطمنم که کسی دیگه نمی تونه واسه من مثل امیر بشه و امیرو خیلی دوست دارم. اما نمی دونم چم شده که اصلا دوست ندارم به هیچی فکر کنم و می خوام تنها باشم.
    این خبر بردن وخبر آوردن اصلا درست نیست. هرچقدر این خانوم حس نیت داشته باشه و از سر خیرخواهی اینکارو بکنه ممکنه باعث بی اعتمادی خانومت به دوستش بشه. از طرفی شایدم این خانوم از سر دلسوزی یه حرفایی بزنه واقعیت نداشته باشه و کلا زیاد خوب نیست از واسطه استفاده کنی.
    می بینی؟؟ اون مثل کسیه که می دونه خوابه و می خواد بیدار شه اما نمی تونه.
    اتفاقا بنظر من اون الان مثل کسیه که فکر میکنه از یه خواب طولانی بیدار شده و یه سری واقعیتهای تلخ را روبروی خودش میبینه که نمیدونه چقدر واقعیت دارن واسه همینم نمیدونه کدومو باور کنه! دم خروسو یا قسم حضرت عباسو!؟ نمیتونه تصمیم بگیره ...
    اگر راضی بشه همدیگرو ببینیم یا بریم پیش مشاور یا بیشتر با هم صحبت کنیم من می تونم قانعش کنم. پشتیبان و ضامن من خدا و عشقمه.
    چرا انقد سعی داری قانعش کنی. اون الان تو وضعیتی نیست که بهش با تلقین بخوای چیزیو بقبولونی اینجوری فکرمیکنه تو اشتباهتو قبول نکردی و فقط میخوای حرف خودتو پیش ببری. هی بگی دوست دارم دوست دارم دوست دارم، صدبار دیگه هم بهش اینو بگی تا وقتی یه کاری نکنی که اون ذهنیت بدش از بین بره فایده نداره... اگه پشتیبانت خداست پس نباید شک داشته باشی، تو سعیتو بکن بقیشم بسپار به خدا
    خاطر اینکه میدونه من می تونم با حرفهام آرومش کنم اصلا زیاد باهام حرف نمی زنه. همش میگه حرفامونو قبلا زذید.
    شایدم چون دیگه حرفات آرومش نمیکنه یا به حرفات اعتمادی نداره اینو میگه ...! حرفای قبلی رو نزن که بگه قبلا حرفامونو زدیم، حرفای جدید بزن، حرفایی که تا حالا نزدین.
    فکر کنم فعلا نمی تونم کاری کنم جز صبر کردن و زمان دادن. اما از زمان دادن هم خوشم نمی یاد. می ترسم واقعا بتونه فراموشم کنه
    اشکالت همینجاست ... اون زمان میخواد، میخواد به خواستش احترام بزاری اما تو نمیزاری، حتی اگه این زمان منجر به فراموشی بشه بازم باید انقدر خواستش برات محترم باشه که حرفشو زمین نندازی. مطمئن باش اون اگه میخواست فراموشت کنه همه راه های ارتباطیشو باهات قطع میکرد و دیگه کلا باهات حرف نمیزد و ازت زمان نمیخواست. همه اینا نشونه ست ...
    ای کسیکه این نشونه هارو میبینی و ایمان نمیاری، خواست خودتو در جهت خواست دل معشوقت قرار بده. هرکار میکنی واسه خاطر دل اون بکن، نه واسه خاطر دل خودت. (حتی اکه اون خواسته خلاف میلت باشه) بزار خودش تصمیم بگیره

  2. 3 کاربر از پست مفید آتنــــــا25 تشکرکرده اند .

    آتنــــــا25 (یکشنبه 29 آبان 90)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 اسفند 90 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1390-6-15
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    1,271
    سطح
    19
    Points: 1,271, Level: 19
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    229

    تشکرشده 230 در 69 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    راستی داداشی منو بخاطر اون حرفا ببخش
    غصه نخور درست میشه ایشالله
    یکم صبر کنی و وقتش که شد همت داشته باشی، به امید خدا درست میشه
    فقط سعی کن کاملا منطقی باهاش برخورد کنی
    اون الان یه شخصیتی از تو میخواد که بتونه برای آینده بهت تکیه کنه، گریه کردن و ضعف نشون دادن خیلی خوب نیست ، البته ابراز احساسات بکن که بدونه دوستش داری اما جاهایی که باید محکم باشی عین یه مرد پخته و مسئولیت پذیر باهاش رفتارکن. نزار احساس کنه از سر اضطرار یا بخاطر اینکه رابطه تون به اینجا رسیده داری به ازدواج اصرار میکنی. یکاری کن مطمئن بشه با کمال آمادگی و رغبت داری اینکارو میکنی البته واقعا هم همینطور باش.
    دخترا صفت قدرت و محکم بودن را برای طرف مقابلشون خیلی دوست دارن

  4. 2 کاربر از پست مفید آتنــــــا25 تشکرکرده اند .

    آتنــــــا25 (دوشنبه 30 آبان 90)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 آذر 92 [ 04:46]
    تاریخ عضویت
    1390-8-14
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    1,667
    سطح
    23
    Points: 1,667, Level: 23
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    85

    تشکرشده 85 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط یک زن امیدوار
    یه دسته گل بخر همراه با خانواده رسما برو خواسنگاریش!فقط همین و بس...
    من هم به عنوان یک دختر با این نظر کاملا موافقم وقتی مردی جلو می اید وخواستگاری رسمی با خانواده می کند خود به خود قلب زن را نرم می کند ممکن است ظاهرا هم خیلی تفاوتی در رفتار ایشان نبینید ولی رضایت وارامش قلبی فراوانی برای ایشان دارد چون برای دختران محدودیت در انتخاب وسن وجود دارد ایشان چند سال همراه شما بوده اضطراب دارند اگر بعد این مدت شما پاپس بکشید ایشان هم در اجتماع هم از لحاظ روحی ضربه می خورند به نظر خودتان شما می خواهید ادامه تحصیل دهید ولی شاید ایشان فکر کند شما قصد طولانی تر کردن بی نتیجه یک دوستی را داشته باشید اگر واقعا هم را دوست دارید می توانید نامزد کنید بعد عقد ادامه تحصیل دهید. مطمئن باشید خدا به همه جوونایی که ازدواج می کنن توجه ویژه داره وموانع رو از جلوی پای اونا بر می داره من اینو با چشم خودم دیدم

  6. 2 کاربر از پست مفید mania2011 تشکرکرده اند .

    mania2011 (دوشنبه 30 آبان 90)

  7. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اردیبهشت 91 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    1,349
    سطح
    20
    Points: 1,349, Level: 20
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    94

    تشکرشده 95 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    سلام داداش

    آتنا همه حرفهارو گفته و برا ما چیزی نذاشته

    خانوادت پشتت هست
    خونه و ماشین داری
    اینقدر نترس, برو کار رو تموم کن
    کار هم تا وقت ازدواج که 1سال دیگه بذارید خیلی راحت پیدا میکنی

    امثال من باید 20 سال پول جمع کنبم تا بتونیم به تو برسیم

    مطمئن باش این ازدواج میشه به شرطی که دیگه بعد از این اشتباهات گذشته رو تکرار نکنی
    راستی مارو هم عروسی دعوت کنیها

  8. 2 کاربر از پست مفید چرخ و فلک تشکرکرده اند .

    چرخ و فلک (دوشنبه 30 آبان 90)

  9. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اردیبهشت 91 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    1,349
    سطح
    20
    Points: 1,349, Level: 20
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    94

    تشکرشده 95 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    سلام داداش

    آتنا همه حرفهارو گفته و برا ما چیزی نذاشته

    خانوادت پشتت هست
    خونه و ماشین داری
    اینقدر نترس, برو کار رو تموم کن
    کار هم تا وقت ازدواج که 1سال دیگه بذارید خیلی راحت پیدا میکنی

    امثال من باید 20 سال پول جمع کنبم تا بتونیم به تو برسیم

    مطمئن باش این ازدواج میشه به شرطی که دیگه بعد از این اشتباهات گذشته رو تکرار نکنی
    راستی مارو هم عروسی دعوت کنیها

  10. کاربر روبرو از پست مفید چرخ و فلک تشکرکرده است .

    چرخ و فلک (دوشنبه 30 آبان 90)

  11. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 دی 91 [ 16:14]
    تاریخ عضویت
    1390-8-16
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,277
    سطح
    19
    Points: 1,277, Level: 19
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط آتنــــــا25
    راستی داداشی منو بخاطر اون حرفا ببخش
    غصه نخور درست میشه ایشالله
    یکم صبر کنی و وقتش که شد همت داشته باشی، به امید خدا درست میشه
    فقط سعی کن کاملا منطقی باهاش برخورد کنی
    اون الان یه شخصیتی از تو میخواد که بتونه برای آینده بهت تکیه کنه، گریه کردن و ضعف نشون دادن خیلی خوب نیست ، البته ابراز احساسات بکن که بدونه دوستش داری اما جاهایی که باید محکم باشی عین یه مرد پخته و مسئولیت پذیر باهاش رفتارکن. نزار احساس کنه از سر اضطرار یا بخاطر اینکه رابطه تون به اینجا رسیده داری به ازدواج اصرار میکنی. یکاری کن مطمئن بشه با کمال آمادگی و رغبت داری اینکارو میکنی البته واقعا هم همینطور باش.
    دخترا صفت قدرت و محکم بودن را برای طرف مقابلشون خیلی دوست دارن
    خواهش می کنم. شما خیلی به من لطف کردید. بازم برام دعا کنید. راستش فعلاً که دارم به خواستش عمل می کنم و بهش وقت دادم. الان دیگه می دونم اون طرف کسایی هستند که باهاش صحبت می کنن و انشاا.. به نتیجه برسن. منم این طرف دارم برنامه هامو دنبال می کنم. دنبال کار هستم درسمم می خونم. از خانواده ام قول گرفتم اگر انشاا... قبول شم تهران تو 2 سال حمایتم کنن و قبل از اینکه شروع شه عقد کنیم و با هم بیایم تهران درس بخونیم. ایییییییییییییییییی خدااااااااااااااااا یعنی میشه؟؟؟



    نقل قول نوشته اصلی توسط mania2011
    نقل قول نوشته اصلی توسط یک زن امیدوار
    یه دسته گل بخر همراه با خانواده رسما برو خواسنگاریش!فقط همین و بس...
    من هم به عنوان یک دختر با این نظر کاملا موافقم وقتی مردی جلو می اید وخواستگاری رسمی با خانواده می کند خود به خود قلب زن را نرم می کند ممکن است ظاهرا هم خیلی تفاوتی در رفتار ایشان نبینید ولی رضایت وارامش قلبی فراوانی برای ایشان دارد چون برای دختران محدودیت در انتخاب وسن وجود دارد ایشان چند سال همراه شما بوده اضطراب دارند اگر بعد این مدت شما پاپس بکشید ایشان هم در اجتماع هم از لحاظ روحی ضربه می خورند به نظر خودتان شما می خواهید ادامه تحصیل دهید ولی شاید ایشان فکر کند شما قصد طولانی تر کردن بی نتیجه یک دوستی را داشته باشید اگر واقعا هم را دوست دارید می توانید نامزد کنید بعد عقد ادامه تحصیل دهید. مطمئن باشید خدا به همه جوونایی که ازدواج می کنن توجه ویژه داره وموانع رو از جلوی پای اونا بر می داره من اینو با چشم خودم دیدم
    خیلی ممنون از این که منو از نطراتتون محروم نمی کنید.بله بنده هم تنها امیدم به خدا و مهربونیشه. انشا ا.. که خیره. از لحاظ فرهنگی یا شاید رسم و رسوم شهرمون ما تا حالا ندیدیم که بیکار بره خاستگاری.(تو شمال خیلی دیدم ولی ترکها به این مساله خیلی اهمیت می دن) با این وجود من از طریق خانواده پا پیش گذاشتم که ثابت کنم اگه می گم انتخاب من برای آینده تویی این نه تنها حرف من بلکه حرف خانواده ام هم هست.
    البته من فکر نمی کنم که اون فکر کنه من می خوام طولانی کنم تا فراموش شه. ما روابط خیلی عمیقی با هم داشتیم مثل زن و شوهر های رسمی. این تغییر رفتار ناگهانی این مشکلاتو پیش آورده. راستش من برای نامزدی و خاستگاری آماده ام و بزرگترین آرزوم هرچه سریعتر انجام شدن این کارهاست. منتهی من و خانومم همیشه می گفتیم زندگی یعنی عشق و زندگی بی عشق یعنی هیچی. الان که سردرگمه یا به قول خودش نمی دونه دوستم داره یا نه (البته می گه ندارم) من نمی خوام زندگی مو با این شرایط شروع کنم. انشاا.. همه چی درست شه و بعد سریع بقیه ماجرا انجام بشه. برام دعا کنید. من هم موافق عقد و بعد ادامه تحصیل هستم ولی اون می گه نه.انگار همون دختری نیست که می گفت زود ازدواج کنیم من نمی خوام حتی یه لحظه ازت دور باشم. فقط دعاااااااا


    نقل قول نوشته اصلی توسط چرخ و فلک
    سلام داداش

    آتنا همه حرفهارو گفته و برا ما چیزی نذاشته

    خانوادت پشتت هست
    خونه و ماشین داری
    اینقدر نترس, برو کار رو تموم کن
    کار هم تا وقت ازدواج که 1سال دیگه بذارید خیلی راحت پیدا میکنی

    امثال من باید 20 سال پول جمع کنبم تا بتونیم به تو برسیم

    مطمئن باش این ازدواج میشه به شرطی که دیگه بعد از این اشتباهات گذشته رو تکرار نکنی
    راستی مارو هم عروسی دعوت کنیها
    ممنونم دوست گلم. نمی ترسم. عاشقانه خانومم و رابطه ام رو دوست دارم و براش تمام تلاشمو می کنم. ولی چه کنم که اون خیلی عوض شده و من ناچار به انتظار هستم و البته خودم تنهایی دارم سعی می کنم موانع رو کم کنم و بیشتر به هدفم نزدیک بشم. انشاا... شما و همه ی جوونا خیلی زود به خواسته هاشون برسن و زود ازدواج کنن. ازدواج با کسی که می تونی عشقو تو چشاش ببینی نهایت آرامش و خوشبختیه. امیدوارم خوشبخت بشی. همواره محتاج دعای همه ی شما هستم. الان فقط خدا می تونه یک بار دیگه نعمتی رو که قبلاً قدرشو ندونست بهم برگردونه.
    هرگز اشتباهامو تکرار نخواهم کرد.
    هرگز اشتباهامو تکرار نخواهم کرد.
    هرگز اشتباهامو تکرار نخواهم کرد.
    هرگز اشتباهامو تکرار نخواهم کرد.
    هرگز اشتباهامو تکرار نخواهم کرد.


  12. 2 کاربر از پست مفید haaj.amir تشکرکرده اند .

    haaj.amir (دوشنبه 30 آبان 90)

  13. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    بازخوب شد تا قبل از این که بچه دار شین به فکر ازدواج افتادی؟واقعا اگه این قهر و ناراحتی پیش نمیومد میخواستی همینجوری ادامه بدی؟برام جالبه که انقد علاقمند به تحصیل شدی؟!!!!اولین شاخه گل که براش میخری یا اس ام اسی که بهش میدی فقط بابت تشکر(فقط تشکر) ازش باشه برای تلاشی که کرد تا تو به درس علاقمند شی و درس بخونی.دومیش واسه تشکر برای این که بهت اعتماد کرد.سومیش واسه این که تحملت کرد.چهارمین تشکر رو بذار برای اینکه میبخشدت(انشاا.. اگه صلاح باشه).
    پسر جون در کنار زندگی عاشقانه ادما باید قدردان همدیگه هم باشن.دوست داشتن تنها کافی نیست

  14. 5 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (پنجشنبه 03 آذر 90)

  15. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 دی 91 [ 16:14]
    تاریخ عضویت
    1390-8-16
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,277
    سطح
    19
    Points: 1,277, Level: 19
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    بازخوب شد تا قبل از این که بچه دار شین به فکر ازدواج افتادی؟واقعا اگه این قهر و ناراحتی پیش نمیومد میخواستی همینجوری ادامه بدی؟برام جالبه که انقد علاقمند به تحصیل شدی؟!!!!اولین شاخه گل که براش میخری یا اس ام اسی که بهش میدی فقط بابت تشکر(فقط تشکر) ازش باشه برای تلاشی که کرد تا تو به درس علاقمند شی و درس بخونی.دومیش واسه تشکر برای این که بهت اعتماد کرد.سومیش واسه این که تحملت کرد.چهارمین تشکر رو بذار برای اینکه میبخشدت(انشاا.. اگه صلاح باشه).
    پسر جون در کنار زندگی عاشقانه ادما باید قدردان همدیگه هم باشن.دوست داشتن تنها کافی نیست
    چقدر خوشحالم که در جمع شما هستم. هنوزم حرفهایی می زنید که واقعاً تنمو می لرزونه و بازم بهم شوک میده. خیلی خیلی ممنون دوست خوبم.
    راست میگی واقعاً تا کجا ادامه میدادیم؟؟ خداااااااااااااااااااااار و شکر که اینجوری منو بخودم آورد. بعد از چند روز حتماً همین کارو میکنم. انشاا... تشکر چهارم زود زود اتفاق بیوفته... شاید حکمت این قهر همین باشه که من بفهمم خدا بهم چه جواهری داده. کاش لایقش باشم
    دوست خوبم؟ من کی گفتم قدردانش نبودم؟ اتفاقاً بودم و خیلی هم می گفتم.(از اخلاقای خوبم اینه که میفهمم کی برام چیکار کرد و حتماً جبران می کنم. البته قبول دارم برای خانومم هرکاری کنم باز کمه.. )
    دلم براش انقدر تنگ شده. اصلاً تمرکز ندارم. دلم پر می کشه براش


  16. 2 کاربر از پست مفید haaj.amir تشکرکرده اند .

    haaj.amir (دوشنبه 30 آبان 90)

  17. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 06 آبان 91 [ 16:12]
    تاریخ عضویت
    1390-8-03
    نوشته ها
    53
    امتیاز
    1,311
    سطح
    20
    Points: 1,311, Level: 20
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    94

    تشکرشده 91 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    سلام
    خوشحالم براتون که میخواین رابطتونو ختم به خیر کنید و پی به اشتباهاتون بردید و سعی در جبران دارید و اینکه میدونید که واقعا نمیخواین از دستش بدید.
    نمیدونم تاپیک منو خوندید یا نه! ( آیا من با اون خوشبخت میشم؟ )
    ولی من تو اینرابطه خیلی ضربه خوردم.فقط بخاطر اینکه خودمو وارد روابطی فراتر از روابط معمول کردم بخاطر خواست اون آقا.اگر رابطم انقدر جلو نمیرفت خیلی راحت میتونستم با این موضوع کنار بیام. کاشکی همه ی پسرا تو این شرایط شبیه شما بفهمن که دارن چکار میکنن و سر عقل بیان(جسارت نباشه).
    خیلی خوبه که اینجا همه دارن بهتون میگن که چیکار باید بکنین مخصوصا خانم های عزیز.که میدونن تو دل یه دختر توی اینجور شرایط چی میگذره...البته من نمیدونم دختر مورد علاقه ی شما چجور آدمیه یا اینکه گذشتش چه جوری بوده یا اینکه اصلا احساس گناه یا عذاب وجدان بعد از روابط بهش دست میداده یا نه مخصوصا الان که رابطشو قطع کرده،چون همه دخترا مثل هم نمیشن.
    به هر حال امیدوارم که بهش برسی.





  18. 2 کاربر از پست مفید خسته دل1 تشکرکرده اند .

    خسته دل1 (دوشنبه 30 آبان 90)

  19. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 دی 91 [ 16:14]
    تاریخ عضویت
    1390-8-16
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,277
    سطح
    19
    Points: 1,277, Level: 19
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط خسته دل1
    سلام
    خوشحالم براتون که میخواین رابطتونو ختم به خیر کنید و پی به اشتباهاتون بردید و سعی در جبران دارید و اینکه میدونید که واقعا نمیخواین از دستش بدید.
    نمیدونم تاپیک منو خوندید یا نه! ( آیا من با اون خوشبخت میشم؟ )
    ولی من تو اینرابطه خیلی ضربه خوردم.فقط بخاطر اینکه خودمو وارد روابطی فراتر از روابط معمول کردم بخاطر خواست اون آقا.اگر رابطم انقدر جلو نمیرفت خیلی راحت میتونستم با این موضوع کنار بیام. کاشکی همه ی پسرا تو این شرایط شبیه شما بفهمن که دارن چکار میکنن و سر عقل بیان(جسارت نباشه).
    خیلی خوبه که اینجا همه دارن بهتون میگن که چیکار باید بکنین مخصوصا خانم های عزیز.که میدونن تو دل یه دختر توی اینجور شرایط چی میگذره...البته من نمیدونم دختر مورد علاقه ی شما چجور آدمیه یا اینکه گذشتش چه جوری بوده یا اینکه اصلا احساس گناه یا عذاب وجدان بعد از روابط بهش دست میداده یا نه مخصوصا الان که رابطشو قطع کرده،چون همه دخترا مثل هم نمیشن.
    به هر حال امیدوارم که بهش برسی.

    ممنون دوست خوبم. منم برای شما دعا می کنم. تو تاپیکتون نظرمو میدم.




 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 98
    آخرين نوشته: شنبه 05 مهر 93, 01:51
  2. تغییر مردها بعد از بچه دار شدن...امیدی هست؟
    توسط tabasom321 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 25 خرداد 92, 16:15
  3. آیا تغییر رفتار درست است؟ یا خودم باشم
    توسط سرنا در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 28 مهر 91, 03:10
  4. امکان تغییر هست؟ !
    توسط mojgan_1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 آبان 90, 23:42
  5. آیا تنها راه نجات زندگی ام تغییر خودم است؟ این تغییر یعنی چی؟
    توسط خاموش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 فروردین 90, 12:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.