Sciعزیزممنون از تلاشتون برای کمک به من.....واقعیت اینه که من خیلی دوست ندارم مطالب رو عنوان کنم وحالا از اول قصه بگم که چی بوده چی نبوده....راستش فقط درمورد قسمت رابطه همسرم با یک نفر دیکه میخواستم اینجا یه همدردی از دوستای عزیزم بگیرم اینجا سایت همدردیه دیگه!!!!!اون چند تا لینک خیلی خوب بود...وگرنه کم و بیش همه اینجا مشکلاتشون عین همه یکی زیاد یکی کم من باخوندن تاپیکهای مختلف خیلی چیزها دستگیرمشد......ولی بخاطر شرایط روحیم احتیاج بیشتری به همدردی دارم تا راهنمایی...باز هم ممنو ن از شما








علاقه مندی ها (Bookmarks)