عسل جان
ناراحتی تو طبیعیه،اما این ناراحتی رو زمینه قرار بده برای بهتر کردن اوضاع.تو میتونی از خودت همون زن ناز 10 سال پیش رو بسازی.![]()
باید اگر زنی میخواد به حریم زندگی تو وارد بشه خیلی قوی تر باشی با فنون زنانه خودت و جبران اون اشتباهاتی که خودت داشتی و با گذشت با این مساله مقابله کنی....
نباید سردرگم باشی.محکم باش.این طوری هم میتونی خوب فکر کنی هم خوب خلاقیت به خرج بدی.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)