دوست عزیز سلام من هم توی موقعیتی مثل شما بودم یعنی عروسی برام گرفتن که اگه نمیگرفتن بهتر بود خیلی ساده و سطح پایین .ولی دارم سعی میکنم از اون به بعد به کارای همسرم نگاه کنم و در موردش قضاوت کنم آخه طلاق فقط راه فراره من هم مراسم عروسیم و اینکه به هیچکدوم ا آرزوهام نرسیدم برام حسرت شد ولی سعی کردم فراموشش کنم و زدگیمو به خاطر اونکه گذشته تلخ نکنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)