سلام بر دوستان تالار
چند روز پیش یکی از دوستانم که فرد متین و موجهی است و چند سالی است ازدواج کرده و زندگی خوبی هم دارد بهم گفت که مدتی است به یکی از همکارانش علاقه مند شده و میخواهد از او خواستگاری کند ولی چند نکته برایش هنوز حل نشده :
اول اینکه واقعا خانم اولش رو دوست داره و نمیخواهد این اقدام باعث سو تفاهم و لطمه به زندگی اولش شود
دوم اینکه همکارش هم به او علاقه مند است اما از ازدواج اول او خبر ندارد و نمی داند چگونه مطلب را برایش توضیح دهد
وسوم اینکه به هر دو علاقه دارد و نمی خواهد هیچ کدام را از دست بدهد
(البته همانطور که گفتم فرد محترمی است و به لحاظ مالی هم وضعیت بسیار مناسبی دارد) گفتم مطلب را در تالار مطرح کنم تا با نظرات بیشتر تصمیم بهتری گرفته شود ، امیدوارم هم آقایان و هم خانم های محترم مشارکت کنند . ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)