aQW
سلام غزاله جون
با خوندن قصه زندگیت خیلی متاثر شدم
ولی دیگه همه چی تموم شده وبه گذشته دیگه فکر نکن و از اینکه سرنوشت برایت اینگونه رقم زد باز هم خودت رو نباز و دوباره به زندگی فکر کن و لذت ببر عزیز دلم یک نکته را هم بگم اینکه بعد از طلاق زنگ زده و اون حرفهارو زده فقط می خواسته یه کاری کنه که تا ابد بهش فکر کنی و اینکه دوباره اگه زمونه شمارو بهم رسوند بهش اعتماد کنی در واقع بگم فقط می خواسته یک راه بازگشت اونم در صورتی که توی زندگی جدیدش موفق نشد را داشته باشه ولی خواهرانه بهت می گم زندگی جدیدت رو هر چه زودتر شروع کن ودیگه بهش فکر نکن واگر زمانی هم دیدیش دیگه بهش اعتماد نکن چون اون هیچوقت برایت کاری انجام نداده و دوستت نداشته فقط هرجوری که دوست داشته زندگی کرده بهر حال ما هم ازدواج کردیم و می بینیم که زن و شو هر یعنی گذشت یعنی علاقه یعنی فدا شدن یعنی دوست داشتن و... پس بیشتر از این خودت خودت رو نیازار و فقط زندگی کن
باز هم ابراز ناراحتی و همدردی می کنم و باز هم می گویم خواهرم زندگیت را از نو شروع کن ولی این بار از دیدی دیگر
برایت همیشه آرزوی موفقیت می کنم
هیچگاه دلت را به روزگـــــــار مسپار که دریایی از ناامیدی هست ...
دلت را به خــــــدا بسپار که دریایی از امید است...
علاقه مندی ها (Bookmarks)